{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.848 visninger | Oprettet:

gravid efter fødsel!!! {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ved hvornår man har den første ægløsning efter man har født?
og er det rigtig at chancen for at blive gravid i en af de første efter fødslen er større?
håber virkelig jeg kan blive gravis igen, nu hvor det var meget svært første gang..
og benjamin sidder nu i himlen og jeg vil gerne give ham søskende her på jorden.. ja for nogen lyder det dumt men både mig og min mand føler det er det rigtige..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid efter fødsel!!!
  • #1   18. okt 2008 gravis= gravid..

  • #2   18. okt 2008 ej jeg synes helller ikke det lyder dumt...

  • #3   18. okt 2008 Ja når du får den første mens igen så har du jo også haft ægløsning. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor lang tid der går vil jeg tro. Ja kan godt forstå i vil igen.

  • #4   18. okt 2008 heller ikke jeg synes det lyder sumt og synes jeg har hørt der er stor mulighed lige efter det er jo der alle siger man skal passe så meget på ?

  • #5   18. okt 2008 Sys bestemt heller ikk det lyder dumt... Tror jeg vil ha det på samme måde som dig... Gør mig ondt med din søn... Men held og lykke med det hele...

  • #6   18. okt 2008 hos mig gik der ca 6 uger efter fødslen til jeg havde min første mens, d.v.s at min ægløsning var der efter ca 4 uger.

    krydser fingre for jer, og sender jer mange tanker hver dag.


    Han var et usædvanligt smukt barn !!!


  • #7   18. okt 2008 sikke mærkelig.. alle vi siger det til, siger vi skal slappe af og klappe heste for vi har hele livet men drømmen om et barn har jo været der længe og efter alle har sagt det er jeg blevet i tvivl om de går galt næste gang også osv... man bliver fan*me i tvivl om man overhovedet dur til noget når alle siger det... men i er åbenbart de eneste der ved hvor meget et barn betyder...

  • #8   18. okt 2008 ja...... i skal følge jeres hjerter ikke andres ord.... jeres søn var så smuk og dejlig... i skal ikke tøve ..... i skal gå efter det i føler for smiley

  • #9   18. okt 2008 Lene: I ønskede jer jo Benjamin, som I ikke fik lov at beholde men det ændre vel ikke ønsket om et barn, vel.
    selvfølgelig får I lov at beholde den næste, det var sort, sort, og dybt uretfærdigt uheld at Benjamin ikke blev hos jer og ikke noget der sker igen.......
    I får ikke en erstatning for Banjamin men en søskend til Benjamin som i har I hjertet - selvfølgelig skal I prøve at få et barn til hvis det er det I vil og det var jo det I ville............


  • #10   18. okt 2008 tak bonnie.. gad godt du ville adoptere mig... du er en herlig kvinde med stort hjerte..

  • #11   18. okt 2008 du er hermed barn nr 5 hjemme hos mig......ggggg........ og TAK selv

  • #12   18. okt 2008 lyder rigtig godt.. hils mine søskende og sig de ser dejlige ud..

  • #14   19. okt 2008 Jeg syntes slet ikke det lyder dumt, kan sagtens forstå at i brændende ønsker jer at blive gravide hurtigt igen. Ønsker jer alt muligt held og lykke.
    Det er rigtigt at nogen hurtigt kan blive gravide igen efter de har født, min mands kusine har fået hendes børn med lige knap 11 mdr mellemrum, så håber også at det vil lykkedes hurtigt for jer :o)


  • #15   19. okt 2008 marijana-
    jeg fødte jo for snart 3 uger siden og min mensstruation efter fødslen er først lige stoppet...
    men vi håber bare at vi snart kan prøve igen..(alle sår er helet fint og hurtig)
    er der nogen der ved om man kan droppe kondomet efter 4 uger.


  • Louise L
    Louise L Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #16   6. jan 2014 Hej faldt lige over dette forum, da mig og min mand sidder i samme situation som jer, og er lidt i tvivl om hvornår min ægløsning indtræffer efter fødslen af vores lille pige der desværre var død under graviditeten.... Vil sige til jer at vi også ønsker hurtigst muligt at blive gravide igen,vi elskede vores datter, min graviditet og vi ønsker og fortjener at få et lille mirakel, men vi er også blevet mødt at fordomme og folk som har ment vi sku slappe af og tænke os om, men vi har valgt at gå imod det og tænke på os selv og på at det her er hvad vi ønsker os allermest, så synes helt sikkert at i skal lade folk mene hva de vil og så følge jeres eget tempo, bare klø på, der andre der har det som jer... Og det skal nok lykkes, og vil gerne kondolere mange gange med jeres lille dreng....

  • #17   6. jan 2014 Louise l emnet er fra 2008 så det kan være der ikke bliver svaret

Kommentér på:
gravid efter fødsel!!!

Annonce