{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

<3 <3 ååååårhhh <3 <3 {{forumTopicSubject}}

så fik jeg mit først rigtige grin fra Vito smiley

han har længe grinet, på den der hvinende måde.
Her til aften var han i supergodt humør, så vi legede inden han blev skiftet og fik nattøj på. Og så grinede han RIGTIGT - på den der hahaha-måde..

Åååårh, jeg smeltede!.. men han blev lidt forvirret over at moar fik våde øjne midt i al det sjove..

Hvor er det bare skønt at være mor!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  <3 <3 ååååårhhh <3 <3
  • #1   7. nov 2011 Der er bare ikk noget bedre !!!!!!!! Man bliver så glad - stolt osv smiley Dog er det mindre sjovt når de griner når du snakker *G*

    men dejligt at bassemanden kan gøre sin mor stolt og give hende våde øjne.. men ja det er sku da os noget underligt noget at få våde øjne mens i griner *G*


  • #2   7. nov 2011 Det var bare så stort!..

    Altså, de hvinende grin og store smil har jeg fået hele tiden - og det er fantastisk.
    Men så sent som i mdr.grp. i dag stod vi og snakkede om det, fordi en af de andre også griner "rigtigt"..

    Ååååh, det var så skønt! Den smukkeste lyd jeg nogensinde har hørt!.. Han har bare fået tre nye lyde og et grin, inden for den sidste uge.. Utroligt med de spring der kommer af og til!


  • #3   7. nov 2011 Ja der sker noget smiley Nogle gange synes jeg det er helt vildt hvad de endlig lære uden man sådan lige ligger mærke til det smiley

    det er så dejlig en lyd når de sådan rigtig griner og i længere tid smiley

    Men ja nogle gange synes jeg det går for hurtigt selvom mine er små i det stadig i forhold til andre veninder's bebser som er yngre end tøserne.


  • #4   7. nov 2011 Jeg synes det er gået så stærkt!:.

    Nu er han næsten 4 mdr! Og selvom han jo ikke kan noget i forhold til sin niece som er lidt ældre, så er det jo VILDT hvad han har lært på 4 mdr.

    At gå fra at være en kødklump som ingenting kan, til at grine, snakke, pludre, og møffe rundt på hele gulvet.. det er jo fantastisk!


  • #5   7. nov 2011 Nårh.... Den slags får jeg også våde øjne af smiley

    Men lige for tiden har jeg så en datter, som griner mens hun peger på mine bryster, når jeg klæder mig af for at komme i bad.....

    Hmmmm smiley Det er så mindre fedt smiley


  • #6   7. nov 2011 Mona: Ej undskyld mig men den bemærkning fik mig lige til at smile smiley

    men ja der sker mere og mere...

    feks. hvis den ene af tøserne kommer tidligere i seng end den anden - så kan man være sikker på der ikk er plads i sengen - så man må ligge barnet eller kalde på manden så der kan blive plads i sengen *G*

    glad for at vi har stor en kravlegård så de kan bevæge sig lidt i den istedet for den vi havde før som var så lille og bitte smiley

    men ja der sker lidt..
    det er os bare så vildt hvilken forskel der er på mine tøser og min veninde's datter der er født med 5timers mellemrum...


  • #7   7. nov 2011 Ja helt ærligt, ikk'?
    Hvis de ser så morsomme ud, så er det da fordi hun selv har suget al fylden ud af dem smiley


  • #8   7. nov 2011 Nemli bare giv hende skylden *G*

    Men ja det er lidt vildt hvad der sker på kort tid med ens babser *G* jeg ammede 5-6uger og de er noget midnre end inden jeg blev gravid smiley


  • #9   7. nov 2011 Mone,
    haha, åh, ikke så sjovt..

    Der er jeg godt nok også lidt øv :S selvfølgelig var det der værd, men jeg er godt nok ked af mine bryster nu..

    Før var de små, men sad hvor de skulle være. Allerede mens jeg ammede var de mindre end før (og de var en smiley og nu hvor jeg stort set er stoppet helt med at amme, er det bare helt små, og flade.
    Det er sådan nogle som helt gamle damer har, der går en smule ud, så ind og så ud igen :S :S

    øv øv.. børn er dejlige, men det er ikke uden omkostninger at få dem.


  • #10   8. nov 2011 Åhr jeg kan stadig huske Emma's første rigtige grin. Det var hjemme hos min mor og jeg sad og legede med hende på skødet og så brød hun ud i den lækreste lille latter og mor(som var MEGA hormonel) begyndt bare at tude helt vildt, for det var da det smukkeste jeg nogensinde havde hørt smiley

    det er virkelig en stor oplevelse smiley


Kommentér på:
<3 <3 ååååårhhh <3 <3

Annonce