{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

tisser gennem alle bleer {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder, så tisser min datter gennem alle bleer i løbet af natten.
Hun sover fra kl 18 til 06 ca og når vi tager hende op om morgenen er hun våd fra top til tå af tis, det gør hende jo kold og så lygter det heller ikke rart, og vi kan altså ikke når at smide hende i bad om morgene.

vi har prøver Libero, Pamper alm, pamper ekstra abosberende, lidl's, fakta's, aldi's, huggins, uld ble, samt den gamle metode og rema's, og ingen kan holde hende tør.

hun har altid brugt rema's uden problemer, men nu er de blevet tyndere og så virker de ikke længere til natten.
hun får en flaske på 330 til at sove på, og så får hun 150 ml vand i løbet af natten.

Nogler der ved om man kan få natbleer til en på 1 år? kan kun finde nogle fra 4 år. eller er der nogle der vad hvad man ellers kan gøre?? hjæælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser gennem alle bleer
  • #1   28. okt 2011 har du prøvet natbleen til større bøn der er vådliggere

  • #2   28. okt 2011 Det er godt nok også meget hun får at drikke i løbet af natten.. har i overvejet at skære lidt ned?

  • #4   28. okt 2011 Jeg tænker hvorfor hun får vand om natten? Er hun vågen. For hvis hun er vågen i løbet af natten alligevel, så vilel jeg da lige skifte hende samtidig.
    Er hun ikek vågen, så ville jeg ikke give hende noget vand.
    Vores sover også 12 timer i træk om natten og har gjort det siden han var 8 måneder gammel. Han får ikke noget i løbet af natten, med mindre han vågner pga. tænderne eller lignende. Så får han en lille tår (10 - 20ml ca) og en tør numse.


  • #5   28. okt 2011 hun får stadig sin natflaske altså mme og den må vi ikke fjerne fra hende endnu (sagt af sp) men der før hun sover har hun ikke fået noget fra kl 17 hvor vi spiser aftensmad.

    hvis ikke hun får flasken til natten, så sover hun ikke ret godt, hun vågner hver halve time hele natten. Vandet får hun når hun vågner kl 2 da sutten ikke hjælper, ofte drikker hun ikke det hele.
    de enkelte nætter hun har sovet igennem og derved ikke fået andet i max 100 ml iden sengetid, der er hun også sjaske våd når hun vågner

    problemet ligge lidt i, at tager jeg hende op om natten er hun ikke til at få til at sove og så bruger jeg 1 timer på det så er både hun og jer trætte og irriteret dagen efter.

    ville bare høre om der var nogle der havde en ide til hvad man kunne gøre.

    natble til større børnhar vi prøvet, men de er for løse ved benene og i liver så det giver det samme resultat


  • #6   28. okt 2011 altså hun behøver jo ikke få så meget at drikke.. i behøver ikke fjerne det.. men skru det ned til minimalen..

  • #7   28. okt 2011 camilla : det var en mulighed, det må vi lige prøve i nat.

    majse: vi må ikke sætte mme ned, det er sat ned, før fik hun mere, hun har før hæj forbrænding, så hun skal have dne mængde til hun er 1,5 år, eller havde vi også forsøgt med det


  • #9   28. okt 2011 vi prøver på at fjerne flasken med vand. hun er bare ikke meget for det.

    hun får ren ble kl 18 lige inden hun bliver lagt ind


  • #10   28. okt 2011 Min datter tisser osse rigtig rigtig meget... Vi bruger de bleer fra rema1000, det er de eneste jeg har fundet der kan holde hende tør...

  • #13   28. okt 2011 Anika- kommer hun så ikke i bad, når hun er så pladder våd?

  • #14   28. okt 2011 altså kunne ikke forestille mig det er rart at ligge i tis så ville ikke proppe noget som helst ekstra i. jeg ville også tage vandet fra om natten og så tage den kamp. ellers giv mælk i stedet for vand, det er længere tid om at komme igenem systemet.

  • #15   28. okt 2011 elelrs ville jeg altså stå op og skifte i løbet af natten selvom det er træls.

    jeg tjekekr altid mine unger inden jeg går i seng om de har dyne på osv og tit ligger freja med dynen af og så har hun knappet natdragten op og så hvis jeg kan se bleen bare ser tung ud, så tager jeg hende altså op og skifter den, og de fleste gange opdager hun det slet ikke smiley


  • #16   28. okt 2011 Hvad hvis du prøver at købe et nr større i bleerne ind hun normalt bruger? Og så prøv at give hende en banan lige inden hun skal i seng da de er absoberende også stadig give hende godnatflasken... Det med vand om natten har vi også været i gennem og det krævede 20 min skrigen hvor jeg var inde ved ham 3-4 gange og give ham sutten og sige at han var en stor dreng som ikke skulle drikke så meget om natten, det tog 3 dage også forstod han at det ikke hjalp for han fik alligevel kun sutten..

  • #17   28. okt 2011 juni-barnet : jo hun kommer selvfølgelig i bad, men nu jeg skal til og igang igen er der ikke tid til det, med mindre vi står op 4.30 og det syntes jeg ikke et særlig fedt. selvfølgelig er hun våd, så er hun våd og skal vaskes

    vi har også altid brugt rema's, men de holder bare ikke efter de er blevet tyndere. jo om dagen men ikke til natten.

    jeg kan ikke tage hende op når vi går i seng og heller ikke skifte hende i sengen, hun sover ikke ret tungt og laver vi noget med hende er det en kamp om at få hende til at sove, det er kamp nok hvis hun laver stort om natten, hvor hun self bliver skiftet.

    tror jeg vil prøve det med bananen og måske en ble i en større størrelse og så håbe


  • #18   28. okt 2011 Hvor gammel er hun ???? Malthe fik også vand fra sin sutteflaske af indtil for 3 mrd siden så gik vi over til koppen hvilket han jo sagtens kan drikke af når han trods alt er 3 år til dec......! Men hans ble er meget lidt våd om morgen og han kommer i seng kl 20 og står op kl 6.30 og sover gerne lidt længere i weekenden..... Nu får han vand af en kop om natten og han tager ikke engang en mundfuld :0) ......

    Har i prøvet de bleer fra Aldi ?


  • #19   28. okt 2011 Hvis hun alligevel er vågen om natten for at drikke, så vil jeg da helt klart skifte hende samtidig hvis jeg var dig! Så kunne det jo være at det hjalp lidt på det. Jeg ville heller ikke give hende så meget at drikke inden hun skal sove/on natten. Jeg vil nok skære det ned til det halve, eller også give det noget tidligere så hun kan få tisset helt af inden hun skal sove...

  • #20   28. okt 2011 jeg vil også sige at i skal skære ned, da marcus var 1 år fik han kun sin aftensmad, og så en tår vand når han skulle sove og om natten hvis han vågnede...

    480 ml væske på 12 timer er rigtigt meget hvis hun ikke bliver skiftet i den tid, så ja endten op at skifte midt om natten, eller skære ned for væsken...


  • Janni B
    Janni B Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   21. jan 2012 Hej.

    Ved ikke om du har fundet en løsning.

    Men min kærestes datter (2½ år), tissede også ofte igennem, men så skiftede vi til at bruge dem der hedder Pampers Dry Nights, og har kun tisset igennem 2 gange siden vi begyndte at bruge dem, og har nu brugt dem i ca 6 mdr. I dagtimerne bruger vi Pampers activefit eller Libero comfort fit. Har dog oftere tisset igennem med Libero end med Pampers.

    Hun tisser så også kun 1-3 gange om dagen, og er ved at få undersøgt årsagen til dette ved læge og sygehus da det ikke er normalt.


Kommentér på:
tisser gennem alle bleer

Annonce