{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.833 visninger | Oprettet:

Bio-strath - imun forsvar... {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Min søn theo er simpelthen så hårdt ramt af sygdom smiley Han har lige nu en grim lungebetændelse og er på penicillin...

Han er meget forkølet, og har været det meget siden jul 2010.. (ved godt det er normalt når de er i dagpleje! Bar lige for at slippe for den kommentar...)

Han får Vitamin piller, og er nu begyndt at give ham noget urte dråbe, som hedder bio-strath.. fik det anbefalet af nogle venner, så nu prøver vi, og håber hans immunforsvar bliver bedre... smiley
Er der nogen af jer der har erfaringer med det? Og er der andet som i har gjort for at forebygge sygdom?

Det gør bar så ondt på mig at se ham have det så skidt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bio-strath - imun forsvar...
  • #1   27. aug 2011 Uldundertøj hjalp herhjemme.

  • #4   27. aug 2011 Theo har også uldundertøj om vinteren, men sys bare det er meget tidligt at begynde på det, for vil ikke bare skiftevis bruge det på ham, og så ikke, hvis nu en dag det bliver varmt som igår igen... Så venter nok til okt, så vi er på den sikre side med uldundertøjet...

    Så jeg ville fx os kunne tage de dråber?...

    Har lige købt dem idag, og tror os det bliver meget uoverskueligt hvis det er de 15 dråber, 3 gange dagligt, for så skal dp til at gøre det, og ja... for meget bøvl... Men hvorfor er det bedst om morgenen? smiley


  • #6   27. aug 2011 Super.. Jamen så skal jeg os igang da smiley er nemlig os konstant plaget i forkølelse, som altid sætter sig til en lungebetændelse... Hvis et par dråber kan hjælpe, så er det da genialt smiley

  • Mopsejer R
    Mopsejer R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #8   27. aug 2011 Jeg brugte det lidt til min søn da han var meget plaget af sygdom som lille hele tiden og havde god effekt af det..

    Min lillebror fik nogle bio kapsler hvor pakken er gul med bihuler på og det hjalp meget på hans immumforsvar så virker det ene ikke efter en periode så prøv de kapsler smiley

    Håber det hjælper jer.. Det ikke let med et barn der ofte er syg smiley

    Min søn var gerne syg 14 dage om måneden fra han var et år til 4 år smiley til vi flyttede i hus så har der intet været siden.... Han blev så testet ved en børnelæge som 3 årig hvor de konstaterede husstøvmiderallergi som havde en stor del af skylden til al hans sygdom udover astma(som forsvandt da vi flyttede i hus fra lejlighed)



  • #9   27. aug 2011 Her havde vi en søn som var syg KONSTANT fra Oktober 2009 til påsken 2010... Det var helt vildt, og vi endte på hospitalet med en dehydrering fordi han ksatede så meget op og havde så meget tynd mave.. Vi fik så anbefalet det af en af de andre forældre i dagplejen, og det hjalp rigtig rigtig meget her... Vi bruger det stadig her i efterår/vinterperioden, er faktisk lige startet op på det igen i forgårs!
    Så herfra har vi bestemt kun godt at sige om det! smiley


  • #10   27. aug 2011 undskyld jeg lig bryder ind, men hvor kan de dråber købes? de lyder som et vidunder middel smiley

  • #11   27. aug 2011 Tak smiley

  • #13   27. aug 2011 Ja vi køber det også i Matas smiley


Kommentér på:
Bio-strath - imun forsvar...

Annonce