{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

skruk men vælger p-sprøjte {{forumTopicSubject}}

jeg må af med lidt luft syntes det er svært at forklarer det her til veninderne og finde forståelse. jeg vil rigtig rigtig gerne have børn med 3 spontane aborter bag mig er det rigtig stærkt. men jeg har valgt at få en p-sprøjte hver 3. mrd da jeg ikke mener det skal være nu da der sker så meget omkring mig. jeg mener ikke børn selv vælger at komme til verden og der er mange der har brug for kærlighed og omsorg. nu har jeg kastet mig over min veninde hjælper hende med at tage hende store søn og finder tøj og ting til den lille ny hun venter så går og vasker tøj i størrelse 50 og det hjælper faktisk lidt på det med at jeg er skruk får det der rede bygning opfyldt hehe jeg mener der skal være styr på nogle basale ting så som bolig økonomi og ikke mindst en dejlig kærlig mand. pt har jeg en lille 2 vær. økonomi tjaaa og så har jeg en super skøn kæreste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skruk men vælger p-sprøjte
  • #1   25. aug 2011 jeg kan sagtens følge dig men du må aldrig undertrykke din lyst til at få børn pga det du har været i gennem har selv haft 6 sa og hold op man er ked og trist og du vil aldrig glemme det men hvis du vælger p stav nu når dit ønske er så stort spiller du os din chance for at få en undersøgelse for hvorfor du mister ville gå til lægen hvis i virkelig ønsker jer et barn

    på den anden kan jeg godt følge dig var selv ved at op gi men lad være der skal ok komme en bebs til jer os


  • #2   25. aug 2011 Jeg forstår ikke helt hvad du vil med indlæget (ikke negativt ment)

    Men jo jeg forstår dig langt hen a vejen, dog vil jeg også sige at man skal se ind i sig selv (: Da jeg blev gravid med min datter så min situation langt værre ud end hvad du beskriver, men jeg fik styr på det og idag har vi en fantastisk tilværelse og hun har hjulpet mig med at blive voksen og ansvarlig for det var jeg bestemt ikke før (: Tja nu venter jeg nummer to og det ville være fantastisk med en far inde i billedet, men det heller ikke altid den bedste løsning hvis faren er ja (:


  • #4   25. aug 2011 nadiaa: tror måske jeg havde brug for lige at fremhæve for mig selv hvor vigtig det er at jeg får denne her p-sprøjte ligenu da jeg stadig genoptræner efter en blodprop i hjernen i nov.10 indrømmer gerne det river i mig hverdag bare og lade vær med at tage næste p- sprøjte. men alt skal være under kontrol med lægen da jeg får medicin pga blodproppen jeg ville have det så skidt hvis ejg var skyld i at mit barn blev handicappet pga medicinen.

  • #5   25. aug 2011 der er for mange kvinder der desværre ikke tænker over konserkvenserne ved at få børn. for mange tænker det går nok. eller har for meget rod i deres liv. skønt nadiaa du fik styr på dit liv jeg kender desværre flere det ikke lykkes for. jeg har jævnligt en knægt som kommer hjem til mig fordi mor ikke overskuer ham og hun venter igen en lille bebs. lader knægten kalde sin nye kæreste far når nu de er sammen for de går hele tiden fra hinanden pga af små ting. undskyld hvis jeg støder nogle er bare lidt fyldt af hvor mange børn der har det svært i danmark osv

  • #6   25. aug 2011 Camilla..

    Så det meget forståeligt du gerne vil vente (:
    Og ja jeg har også set flere forældre hvor jeg tænker ''du burde måske have ventet?'' Det også derfor jeg skriver man skal se ind i sig selv, for så ved man om man er klar på det (hvis man kender sig selv godt) (:


Kommentér på:
skruk men vælger p-sprøjte

Annonce