{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

mødregruppe og fritids aktiviteter {{forumTopicSubject}}

hej piger
min JM kom med nogen tilbud til aktiviteter med baby men gud hvor er det dog bare dyrt.. 600 kr for et 10 turs klippe kort til baby svømning en enkel billet koster 45 pr det hænger jo ikk rigtig sammen..

men alle de ting man kan lave med baby koster snuden af en jet man hvorfor skal det være så dyrt??

jeg heller ikk kommer i mødre gruppe endnu min datter bliver snart 2 mdr hvornår kom i i mødregruppe? og fik i noget ud af det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mødregruppe og fritids aktiviteter
  • #1   19. aug 2011 jeg kom først i mødregruppe da min datter var omkring 3 mdr. da jeg boede i et meget lille område og der ikke var mange der havde termin sammen med mig smiley

    så da jeg endelig fik en mødregruppe var de noget yngere end min datter..

    jeg synes også de aktiviteter som er lavet til mor+baby er dyre.

    jeg tog i svømmehal med min mor, veninder og deres børn og fik en hyggelig dag på den måde..

    da jeg os havde mange veninder der fik børn samtidig med mig lav vi tit noget sammen med ungerne. et godt alternativ til mødregruppe


  • #3   19. aug 2011 Kom i mødregruppe da han var 1½ mdr. men nu var min SP også meget hurtig til at finde en.

    Jeg er også helt skudt i min gruppe, der er et par tøser som jeg virkelig har fået et godt forhold til...


  • #4   19. aug 2011 her hvor jeg bor koster tingene ik så meget.... og min sp var her i onsdags på forbesøg og her kommer vi i mødregruppe 2-3 uger efter fødslen

  • #5   19. aug 2011 Jeg kom også først i mødergruppe da gabriella var ca 3 mdr og de er noget yngre de andres børn.. men der var ikke nogle i området som fik børn samtidig som mig åbenbart... smiley

    Jeg er virkelig glad for min mødergruppe og ærger mig over at vi nok snart skal flytte så det bliver meget sværere at være med i gruppen smiley

    jeg sys også babysvøming er dyrt, så har en veninde vi tager i svømmehallen nogle gange smiley
    Og så har Gabriella 2 fætre som er rimelig jævnaldrene en der er 3 uger ældre og en der er 2 mdr yngre sårh dem får hun også meget ud af smiley


  • #7   19. aug 2011 Vi kom i en mødregruppe da Malthe var 2mdr ca, og der er ikke så meget forskel på babyerne så det er dejligt smiley Er virkelig glad for min gruppe, vi hygger os rigtig meget. og er gode til at ses hver 14 dag smiley Nu skal folk så til at starte op på arbejde og de fleste af børnene er begyndt i dp(vuggestue, men vi vil stadig mødes regelmæssigt og det er skønt smiley

    Med hensyn til babysvømning, begyndte mig og mand også til det med Malthe, og ja vi synes det var lidt dyrt, så vi tog de 10 gange og nu tager vi bare selv med Malthe derhen og hygger os med ham i vandet.. Nu har vi jo også været på et hold, så vi ved hvordan vi øver med ham, dykker ham o.s.v smiley


  • #8   19. aug 2011 jeg kom i mødre gruppe fra vores var 3 uger, selvom vi bor langt ude på landet, var vi heldige...
    Og ja ang de dyre aktiviteter, det er dyrt af have børn, men jeg tilmelder mig nu gerne de forskellige ting, og der er stor forskel på babysvømning med og uden instruktør, selvfølgelig tager vi også afsted andre dage, hvor vi betaler den normale pris, men det giver alså det sidste, min mand synes også det er vanvittigt af betale 680kr for baby tumlastik (gymnastik) for 10 gange, men ja det er mig der er på barsel, og mig der sidder hjemme med den lille, så selvfølgelig deltager vi også i det


  • #9   19. aug 2011 Sofie var 13 dage da vi startet i mødregruppe her første gang.
    Det koster 55 kr. her at komme i svømmehallen med den lille, jeg synes dog det er alle pengene værd smiley
    Men ja meget er da dyrt, men det er bare dyrt at have barn smiley


  • #10   19. aug 2011 vi bor osse i en lille by men der kun 5 km til grenå så så langt væk er det j ikk men jeg syntes ikk det dyrt og have barn men vil dælme ikk give 600 kr for 10 bade ture så vil jeg heller betale 45 kr pr gang og tage af sted den dag det lige passer... men håber snaart jeg kommer i mødregruppe for kommel idt ud fra hjemme t hehe

Kommentér på:
mødregruppe og fritids aktiviteter

Annonce