{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

 Putte
Putte
Tilmeldt:
20. mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Står meget tidligt op... {{forumTopicSubject}}

Min søn er det sidste tid begyndt at stå meget tidligt op. ( Ved 5 tiden) smiley
han vågnede førhen deromkring og fik en flaske og sov så videre til ca halv 8... men nu står han altså bare op istedet for... nogen der har prøvet noget ligende og som har nogen råd til at få ham til at sove lidt længere???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Står meget tidligt op...
  • #1   30. maj 2011 Putte . hvor gammel er han?
    min søn var ikke så gammel da han begyndte på at stå op omkring kl 5 - dvs han gad ikke sove mere , han var ikke engang 3mdr. nå men ja jeg fandt ikke noget jeg kunne gøre - man må bare ud af fjerene smiley i dag er han 2år og sommetider smutter det stadig med at stå op tidligt, for det meste mellem 6-7 , sommetider tidligere og andre gange halv 8.

    jeg tror bare at man skal respektere ens børn er sådan - han sov ikke mange timer da han var lille og sådan var han bare - sagde hende vi gik i søvn terapi ved - der var ikke nogen oplevelse der kunne skyldes det - sådan er vores barn bare smiley

    så tidligt i seng med dig .


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #2   30. maj 2011 Han er 9 mdr... synes bare det er mærkeligt at han er begyndt på det når han aldrig har gjort det før... jeg går tidligt i seng... og nupper til tider også en lur når han gør smiley

  • #3   30. maj 2011 det har min søn gjord siden han ikke fik bryst/flaske mere, og der er intet at gøre.!! Lægger jeg ham senere kan han vinde på at stå endnu tidliger op..!!
    Jeg kan anbefale dig at gå tidliger i seng smiley hehe det hårdt men man vænder sig til det smiley


  • #5   30. maj 2011 ååh ja.. Her har jeg en dreng på 8½ måned... Og han er nøjagtig begyndt på det samme... Og hans mor er dårlig til at gå tidligt i seng... Så her er det ris til egen r*v... hehe...

    For nogle vender det, andre er det kommet for at blive... smiley


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #6   30. maj 2011 Synes det er okay hvis bare han sover til kl 6... synres så bare han skulle sove hele natten. men det svinger utroligt meget. han kan vågne alt fra 1 gang til en gang i timen smiley

    Han skal bare snart i dagpleje, så synes jeg det kunne være dejligt hvis han gad at sove til kl 6.45 smiley


  • #7   30. maj 2011 Åhhh, velkommen i min verden siger jeg bare..:(

    Mine og især min søn står op mellem 4-5 HVER morgen!!!
    Igår og hele weekenden har jeg prøvet at lade ham være længere oppe for at se om jeg kunne strække den lidt men nej!!!

    KL 4, kl 5 og i morges 4:30 stod han op..:S Det er på trods af han først har sover ved 21 tiden om aften!!!

    Jeg aner heller ikke hvad jeg skal gøre ved det? Sådan har det været siden han var hel lille og nu er han altså 3½... Klara står også tidligt op men nogle gange kan hun godt sove lidt længere men det ender med at viktor får vækket hende..:(


  • #8   30. maj 2011 putte - åh jo det med at vågne meget kender jeg også godt - hold ud smiley det vender nok engang

  • #9   30. maj 2011 Uha, den periode har Gustav også lige haft. Hjemme hos os vbar klokken 04.30 senest, og så var det godmorgen. Det er helt vildt hårdt, men det vender igen.
    Jeg kan så fortælle at Gustav for første gang i en måneed (ja den er god nok) har sovet igennem.

    Jeg løb ud af sengen imorges, for jeg kunne ikke forstå at klokken var 06.00 og Gustav sov. smiley


  • #10   30. maj 2011 Kristian vågner også omkring klokken fem....hvis ikke han græder, så lader jeg ham ligge og så falder han sommetider i søvn igen....jeg håber på at det vender på et tidspunkt, for hold nu fast hvor er man træt *S*

    Kristian er forresten 8 måneder......


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #11   30. maj 2011 Mor til magnus og..

    Hvad gør du ved dem ?? smiley


  • #12   30. maj 2011 mor til magnus og seb - uuh det vil jeg også gerne vide .. hvad du gør ved dem smiley

  • #13   30. maj 2011 Jeg har heller ik de problemer, mine sover til 10 og mere hvis de får lov, og i hverdagene kl 8 fordi vi skal op.de er 3 og 2år, men tror nok det skAl vende med ham igen, tror bare det en periode

  • #14   30. maj 2011 Føler med dig, præcis det samme er Theo begyndt at gøre smiley

Kommentér på:
Står meget tidligt op...

Annonce