{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.340 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

FUCKING LORTE BABY-ALARM!!!!!!! SuperNova {{forumTopicSubject}}

FUCKING LORTE BABY-ALARM!!!!!!!
Førende på markedet og oveni købet de dyreste, og så virker LORTET fanme ikke!!!!
Linea sad fast på siden i en bue, nakken presset bagud med ansigtet ind i tremmerne, benene bøjet i en akavet stiling gennem tremmerne og skreeeeeeg i vilden sky og kunne se hun havde gjort det længe smiley Da hun næsten sov, trods stillingen og de smerter hun må have haft.
Ikke første gang det lort ikke fungere trods den ligger 40 cm fra hendes hovedet.
- Glæd jer ikke til imorgen Ønskebørn, i får en MEGET sur kunde!!!!!!

- Klage er sendt til NovaBaby

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af opvaskemaskine 940 kr.
  • Udskift Geberit svømmeventil / indløbsventil 450 kr.
  • Græsslåning 1.000 kr.
  • Install 3x curtains and 1x mirror on a CONCRETE wall. 750 kr.
  • Udskiftning af 2 amaturer 1.100 kr.
  • Montering af to hylder og et køkkenskab i vaskerum. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCKING LORTE BABY-ALARM!!!!!!! SuperNova
  • #2   24. maj 2011 Åh nej dog puha hvordan har din pige det?? Jeg har også prøvet hvor min alarm ikke virkede dog ikke en superNova... Det er bestemt ikke rart det var så et skrigene baby jeg kom ud til på 2 mdr puha var græde færdig..

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#3   24. maj 2011 Dana : Nej det ved jeg, det ved jeg smiley Men kan nok ikke styre mig, nu det omhandler det dyrbareste jeg ejer, hun kunne jo ha kommet vildt og voldsomt galt afsted.. + man køber jo en alarm for ast kunne høre dem, ikke for de skal ligge og græde sig ihjel smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#4   24. maj 2011 Min lille prins noa : Hun sover nu, men det tog også sin tid at få hende til at stoppe med at hulke, trods hun stort set sov i mine arme smiley
    Og ja, det er godt nok noget der rammer i hjertet!!!

Og hold da op en falsk (og dyr) tryghed at have hva???
    Hun ku lige så godt være kommet galt afsted smiley

• #5   24. maj 2011 Har du tjekket om lysfølsomhed er på det højeste ? Stakkels lille pige smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#7   24. maj 2011 Mette : det er ikke det, for når den dur, så går den tydeligt igennem.. + hvis man skruer lyden helt fra, så skal den stadig lyse når baby græder.. Hvilken det heller ikke gør når den streger.

• #8   24. maj 2011 Er helt enig.. Det er en direkte lorte alarm... Og vi har endda været nede med vores og nu fungere den igen ikk optimalt.. Såå meget spild af penge !

• #9   24. maj 2011 Burde der ikke være en senge rand? eller hvorn det staves? .. kan sagtens følge dig i det ikke er sjovt & stakkels pige altså.
    Men man sælger jo netop tingene fordi de er nødvendige, såsom en sengerand, & butikken kan jo ikke gøre for det en lorte alarm! smiley de sælger dem bare & får afvide hvad de skal vide omkring den.. så synes du skal finde et nr ind til dem der laver alarmen så de evt kan teste dem igen?

• #11   24. maj 2011 Hvis hun har skreget højt, hvordan har i så undgået at hører hende?

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#12   24. maj 2011 Der ER sengerand, men ligger hun på tværs, kan hun stadig fo foden ind under når hun har sparket lidt til den.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#13   24. maj 2011 Altså.. det her er ik oprette fordi jeg vil udspøres om hvad jeg gør og ikke gør.. Alamrne dur ikke.. Så er det andede da ligemeget??
    Jeg HAR sengerand.. Og evt jeg bare ikke var tæt nok på hvor hun sov, til jeg ville kunne høre hende?? Vel derfor man har en alarm? smiley

• #15   24. maj 2011 Min dreng gør altså det samme, derfor har vi to på den så vi sikre smiley
    Men håber din lille pus er ok & der ikke er sket andet end en stor forskrækkelse.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#16   24. maj 2011 ^^ Hun lå, hvis du forestiller dig en bue, og så skubbet helt op i det ene hjørne.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#17   24. maj 2011 Der er ik sket hende noget, men hun kunne jo kvæle sig i barnevognen uden jeg ville kunne høre hende inden det er forsent.

• #18   24. maj 2011 åh øv for søren - ja du må ned og fortælle at du er utilfreds og at du ikke vil have dem i dit hus smiley ! en gang lort da

lige med det der ikea 's den billige - min erfaring er LORT smiley

god aften til jer alle

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#19   24. maj 2011 Tror der er dårlige tilfælde ved alt smiley Uanset mærke.. Men jeg vil stadig ikke have en Nova igen smiley

• #20   24. maj 2011 Hvor er det bare en forfærdelig situation!!! Præcis derfor jeg tjekker til Sarah et par gange om aftenen og lige inden jeg lægger mig til at sove. Vi har supernova og jeg har aldrig haft problemer med den, ej heller når vi har været sammen i mødregruppen, hvor vi er 3 der har den. -Men øv, hvor har det bare ikke været sjovt at være din lille pige smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#23   24. maj 2011 Min smukke Isabella .
    Ja, høre tit folk med de gamle alamre der er 5. genrations (et eksempel), er super gode.

Mette
    Nej, og føj jeg fik det dårligt med mig selv! Men man har jo alarmen netop fordi man ik kan høre baby uden.. Så er det sku noget pis, når man ik kan stole på den.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#24   24. maj 2011 Gry
    Mener du det med lyden? For det er som sagt ikke det smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#25   24. maj 2011 Rikke
    Helt præcist smiley Men har man først fået lort.. Så vælger man jo self. ikke det samme og risikere den samme lort smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#27   24. maj 2011 Tror bare slet ikke jeg skal have en Nova smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#28   24. maj 2011 Rikke :
    Nøjagtigt! (: Så de skal ik tro de kan preje mig en ny nova på!

• #29   24. maj 2011 Få en neonate i stedet for, den virker HVER gang og koster ca det samme (1399) og forhandles også i ønskebørn, vi er så glade for vores, det samme er flere fra min Mødregruppe.

• #31   25. maj 2011 Det er ikke lyden i den alarm du har inde ved dig, men følsom heden i den alarm der er inden ved din datter.. I den alarm hos din datter kan man skrue op for hvor meget den reagere på hun græder eller bevæger sig.. Læs i brochuren og se om du har skruet den op på max?

Vi har aldrig haft problemer med vores eller ikke i mødregruppen for den har altså ude over kanal a og b også 1000 andre kanal man har indstille den på, men som jeg sagde til dem i mødregruppen "læs hvordan man indstiller den!" - de forstod det så stadig ikke.. Så jeg gjorde det for dem smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#32   25. maj 2011 Mette : okay så er jeg med, men den har altid stået på max smiley Så heller ikke der den er.. Men kan jo forstå jeg ikke er den eneste med problemet, så jeg må bare ind med den.

• #33   25. maj 2011 Ej hvor frygteligt..:(
    Godt der ikke er sket nogen større skade!

Jeg har en phillips som er snart 4 år gammel, den har IKKE EN ENESTE GANG svigtet...

Dem jeg har været i MG med havde også en del problemer med novaen... Det endte som regel med at de slukkede dem og selv holdte øje med børnene!!!

Håber du får noget ud af at brokke dig..:)

• #34   25. maj 2011 Puha godt hun er okay smiley

Jeg har også hørt dårligt om novaen.. og dem i mg som har dem går os i hinanden hele tiden..

Har selv en phillips avent, og den har aldrig svigtet, vi er rigtig glade for den smiley

• #35   25. maj 2011 Tania - Da jeg boede med kæresten, kunne jeg (når hun skreg rigtig højt) hører hende igennem 2 lukkede døre og en snorkende kæreste..

• #37   25. maj 2011 Jeg bor i en 3 vær. på 77 kvm og har måske 7 meter ind til børnene...
    Jeg har stadig alarm på dem om aften inden jeg går i seng!:)
    Det er en slags trykhed for mig og sådan er det bare selv om de nu er snart 4 og 2½år..:) hehe

• #38   25. maj 2011 Efter at have byttet vors halrald skrald to gange, har jeg købt en af de billige phillips.. Jeg bor tæt på motorvej og togskinner, og der har endnu ikke været "andre på linien" smiley

• #40   29. nov 2012 vi har også de der super nova og lortet virker ikke møg belastende. nu er vores lejlighed meget lyt så har altid hørt ham . men i mange tilfælde har min heller ikke duet

• #41   5. dec 2012 det er en gammel tråd ;p ugebladet søndag har dog lige kåret neonate til den bedste babyalarm

• #42   5. dec 2012 kan anbefale babymoov

Kommentér på:
FUCKING LORTE BABY-ALARM!!!!!!! SuperNova

Annonce