{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Anne J
Anne J
Tilmeldt:
20. jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154

Skal / skal ikke tage til lægen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Er gift og her to børn. Og er i lønnenet praktik som pædagog som jeg startede på 1 aug.
Har et lille dilema: Jeg har sidst haft min mens for en måned siden og er på piller. Dem er jeg desvære ikke god til at tage som foreskrevet så jeg har misset den et par gange i den sidste periode. Fik så det røde ca 14 dage inde i min sidste pilleperiode så valgte til denne mens at fortsætte med pillerne da det røde jo havde været der. Men men, nu går jeg og har det ad h.... til. Kvalme og en smule brystspændinger. Og så skiftevis fryser jeg og sveder.
Det skal siges at jeg normalt har rimeligt nemt til at blive gravid, men det burde da ikke vise sig nu og så på denne måde? Mange spørger om det er fordi jeg er gravid jeg har det på denne måde og et eller andet sted så ønsker jeg det da, men på den anden side vil jeg godt have min udd færdig, og det er devære først i 2011 den er det : (
Og har jo den sidste måned været startet i et fritidshjem så der er jeg jo også blevet udsat for en masse nye bakterier, og det er kun 14 dage sidne jeg havde det på samme måde : (
Min spørgsmål er så: Skal jeg tage til lægen i morgen og få taget en graviditets test eller skal jeg se tiden an?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal / skal ikke tage til lægen?
Kommentér på:
Skal / skal ikke tage til lægen?

Annonce