{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Sove i varmen {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Min søn Theo på 9½ mdr, har jeg sååå svært ved at få til at sove nu hvor det er så varmt.. smiley da det stadig var koldt kom han i en flyverdragt, og han sov med det samme altid, nu er han jo ikke pakket så varmt ind, og det er som om han bare ikke vil når han ikke er pakket så meget ind...
Vi har så været ude og købe en voksi pose, og bundet den på den måde som er en sommer binding, for at han skulle føle sig tryg, men heller ikke dette virker!
Er ved at være godt frustreret over at han kun lige får max 2 timer om dagen at sove i smiley
Hvordan pakker i de små ind, når de skal sove i denne varme?
Fortsat dejlig dag, håber nogen svarer.. årh smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sove i varmen
  • #1   22. apr 2011 skal lige siges, at self står han i skyggen smiley

  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #2   22. apr 2011 JEg kan godt huske det fra sidste sommer med min datter. Der var hun heller ikke til at få til at sove, da varmen kom. Men hun vænnede sig til det stille og roligt, så jeg tror bare, du skal blive ved med at putte ham.

  • #3   22. apr 2011 Malthe på 2½år er lige lagt ud i barnevognen, han har bare en lang ærmet body på og strømper også et tæppe, også myggenet og regnslag for at give ham lidt mørke.. og han står under halvtag i skygge


  • #4   22. apr 2011 Vi har os sat myggenet for, men han bliver bare dybt ulykkelig hvis han kun har sommerdyne, eller tæppe på smiley de sidste par dage har vi haft en overtræt dreng, som er pylret og ked, og det går også ud over hans nattesøvn, når han ikke sover ordentligt i løbet af dagen...

  • #6   22. apr 2011 det vil jeg bestemt prøve smiley

  • #7   22. apr 2011 Måske svøbe ham i et junior betræk - uden dyne...

    Vi har en voksi urban han sover i, Den er åbnet helt nede ved fødderne og der er udluftnings hul i kalchen.

    Han sover kun i ble...

    Sidste sommer havde vi en el blæser stående derude, den der mølle tingest som kunne dreje fra side til side og blæse luft. Derved fik han skiftet luften ud og der kom en lille brise som på en normal sommerddag med lidt vind.

    Og nej, han er ikke blevet syg af det...


  • #8   22. apr 2011 Myggenet tager også en del af den smule vind der er. så her bliver det først lagt på når han sover...

    Han er snart 2 år og 8 mdr.


Kommentér på:
Sove i varmen

Annonce