{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sove igennem..
  • #1   7. sep 2008 Og hvornår er det man må lade dem ligge lidt og græde? ( Lyder hårdt ) smiley Men mange græder min datter fordi hun ikke vil ligge i liften, så snart jeg tager hende op, ligger hun sig til at sove.. Og hun skal lære at sove selv..

  • #3   7. sep 2008 ja det er tryghed hun gerne vil have.. og det skal du give hende.. lige så snart hun sover så kan du ligge hende i liften eller hvor hun skal ligge

  • #4   7. sep 2008 Du må for guds skyld ikke bare lade hende ligge i liften og græde, for grunden til hun vil op er at hun vil hae tryghed, hun er ikke tryk i hendes lift.. du må lade hende falde i svn hos dig, når hun har sobvet et lille stykke tid kan du ligge hende der hvor hun skal sove =)..


  • #5   7. sep 2008 evt lig hende i liften, men bliv ved hende, hold i hånd, nus i ansigtet og syng en sang, gentag til hun sover..om det så tager en ½ time.... det har jeg gjort her og så snart jeg begynder på sangen (altid samme sang), holder ham i den ene hånd og nuser med den anden, falder han helt til ro og sover i løbet af max 10 min.. og kan også falde i søvn alene nogle gange

  • #6   7. sep 2008 min datter er os trygheds narkoman hvis jeg har taget hende op af vuggen et par gange og hun vågner når jeg ligger hende så giver jeg hende sutten og liggger hånden på kinden af hende og nusser hende på hovedet, så går der højst 5 min så sover hun

  • #7   7. sep 2008
    Ih aldrig lad et spædbarn græde , hun græder jo ikke for sjov og er ikke gammel nok til at lærer at sove selv .. & der kan være lange udsigter til baby sover igennem , fordi de jo ikke går efter en bog. Man bliver bare nød til at følge deres behov ..


  • #8   8. sep 2008 jeg har læst at man aldrig skal holde dem vågne om dagen for at bevidst få dem til at sove mere om natten samt jo bedre de sover om dagen des bedre om natten

  • #9   10. sep 2008 Det er absolut heller ikk noget jeg gør. Dette er bare spørgsmål.. Hun sover allerede bedre og bedre om natten.. Hvis hun vil ha tryghed, før hun det lige med det samme. Har os læst at jo bedre de sover om dagen. jo bedre sover de om natten .. Og det med at ligge og græde, det er noget jeg har set i tv.. En udsendelse der hedder når børn får børn. Der er en mor der har 2 tvillingesønner på 3 mdr. Hun får besked på at lade dem græde lidt, så de selv falder i søvn, for at lærer at sove selv og ikke skulle have så meget opmærksomhed om natten.. Derfor jeg spørger..

  • #10   10. sep 2008 for at vi kunne få nklas til at sove bedre om natten fik vi af vide af SP at vi skulle tage ham op omkring kl 06,00( det skal han jo nu han er startet i dagpleje), lade ham måske få en lille formiddagslur, hvis nødvendigt, så lade ham sove hvad han kan til middag og hvis han er træt, en halv time ved 16-17 tiden. så kommer han i seng 19,00-19,15 og sover til ca 06,00-06,30 nu. så er han i dagpleje fra ca kl 07,00 til ca 15,40.

Kommentér på:
Sove igennem..

Annonce