{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Delebarn - hvor tidligt hos faren? {{forumTopicSubject}}

Der er jo tid endnu til min søn kommer til verden, men jeg gør mig en masse tanker smiley

Jeg er jo ikke sammen med faderen, dog snakker vi godt sammen, og er selvfølgelig blevet enige om delt forældremyndighed.

Hvordan og hvorledes den lille skal fordeles aner vi ikke endnu, og i starten vil han jo være rimelig afhængig af mig..

Men det jeg tænker lige pt, er hvornår jeres børn er begyndt at overnatte hos faren?..

Lars har jo en ide om at lillemanden først skal være omkring et år, inden han skal sove hos ham. Det har jeg selvfølgelig sagt er aaalt for sent, og at de kommer til at være alene sammen længe inden, og jo skal lære hinanden at kende, og knytte sig til hinanden..
Og jeg tror han siger sådan fordi han er lidt bange for at stå med sådan en lille størrelse og have det fulde ansvar, og bange for ikke at kunne dække hans behov ordentligt..

Men hvor tidligt begynder man ca. at lade sådan en lille størrelse sove hos faren?..
Hvad har I gjort?..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Delebarn - hvor tidligt hos faren?
  • #1   24. mar 2011 her var min store datter 1 år inden hun overnattede hos hendes far og det var en anbefaling fra statsamtet

  • #2   24. mar 2011 Virkelig så sent?.. Jeg synes bare det virker meget sent, i forhold til at de får et godt forhold til hinanden?..

    jeg kan jo malke ud eller supplere med mme, og vi har kun 10-15 min. kørsel til hinanden, så er der noget, kan man hurtigt reagere..

    Må jeg spørge med hvilken begrundelse det først anbefales så sent?..

    Hvornår begyndte han så at have jeres datter alene, sådan, om dagen, og hvor længe?..


  • #3   24. mar 2011 ja men det var fordi de ikke mente det var nok at jeg malkede ud og sendte modermælks erstatning med.. han har stort set ikke haft hende alene i nu og hun er 8.. hans mor er altid til stede.... men jeg vil da sige ud fra jeres at når i ikke har længere til hinanden syntes jeg da godt i kan prøve tidligere.. du er jo ikke længere væk end du kan hente ham igen hvis det ikke går :0)

  • #4   24. mar 2011 min datter's far bor i esbjerg og jeg bor i struer så der var lang afstand mellem os

  • #5   24. mar 2011 Liane,
    ja, det er også langt..

    Lars bor så også hos sine forældre.. Så selvom hans mor bestemt ikke vil tage over, så ved jeg at hun vil hjælpe ham så snart han beder om det, eller har svært ved det.. Så jeg er ikke så bekymret.. Selvom jeg helt sikkert vil skide grønne grise de første mange gange tror jeg!!..

    Men ja, jeg bor jo tæt på, så når det, hvis der går et eller andet galt, eller han bare ikke er til at trøste, eller hvad der nu kan ske, kan jeg jo altid komme forbi.. det er rart at vi har så tæt til hinanden..

    Jeg tænker bare at de har jo ikke den hverdag sammen, som de fleste fædre og børn har, og de skulle jo gerne få et dejligt og godt forhold til hinanden..


  • #7   25. mar 2011 jeg følger lige med her.....:-)

  • #9   25. mar 2011 Hvis hun får et godt forhold til sin far og de ses ofte så vil jeg ik ku se noget problem i hun sov hos ham før hun er 1 år.
    Jeg tror mange af dem som ikke vil lade deres børn sove hos deres fædre når de er så små, ikke har tillid til faren, altså at han måske ikke kender barnet godt nok eller har været med. Eller fordi de ikke vil dele og så udnytter at det er dem der har bopælsretten.

    Hvis jeg gik fra min mand ville han lige så godt ku ha vores datter boende hos sig som jeg ku, og hun er under 1 år.


  • #10   25. mar 2011 man siger 1 overnatning pr år barnet er(;

  • #11   25. mar 2011 jeg har ikke så meget erfaring med det andet end at jeg selv er skilsmissebarn, men vil mene at man er nødt til at prøve sig frem. ingen regl uden undtagelse...

  • #12   25. mar 2011 Det er sjovt som fædrene tit er så bekymrede for om de nu kan klare det... i virkeligheden bør de jo være ligeså kvalificerede som os... hvis de har en sutteflaske i nærheden.


Kommentér på:
Delebarn - hvor tidligt hos faren?

Annonce