{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.442 visninger | Oprettet:

Føler mig som en udbrændt mor {{forumTopicSubject}}

Hejsa piger

Jeaa ved enlig ikke rigtig hvad jeg vil med dette skriv - måske bare lige høre hvordan i har det i jeres hverdag på barsel.

Jeg går hjemme med to drenge på knap 6 mdr. Jeg synes virkelig at det trækker tænder ud at være alene med dem hver dag. Jeg synes mange gange det hele går op i skrig og skrål - især om aftenene. Jeg bliver bare SÅ fustreret - nogen gange har jeg bare lyst til at gå hjemmefra og få lettet hjernen, men det er jo bare temmelig umuligt.

Synes i også nogen gange at det hele bliver lidt for meget og bliver lidt trist a det??
Jeg elsker mine børn ubeskriveligt - slet ingen tvivl om det, men jeg er bare ved at være en udbrændt mor.

Nogen gode fif??

Skal lige sige det er tvillinger jeg har og kan derfor stadig ikke komme vidt omkring da de ikke er så gamle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig som en udbrændt mor
  • #2   28. feb 2011 Åh ja, det kender jeg godt.
    Freja er dog noget ældre, men ja .. Nogen gange kan jeg godt få nok.
    Men vi gør det, at hendes far nogen gange tager hende en time eller to, og så gør jeg det jeg har lyst til - går en tur, er lidt kreativ eller bare sidder og glor fjernsyn, hvis jeg bare vil slappe af smiley


  • #3   28. feb 2011 måske har du en der kan tag dem en time eller lidt længer tid en gang imellem, hvor du så laver noget andet som ikke har med dem at gør, så du kan være der fuldt ud efter hos dem igen smiley

  • #4   28. feb 2011 Kender det SÅ godt....overvejede faktisk den anden dag og lave et lignende indlæg, men fik så ikke lige gjort det.

    Vi har en pige og en dreng med 14 måneders mellemrum og Kristian er nu 5 måneder og Ida er 1½ år.

    I sidste uge var Ida hjemme fra dagpleje pga. feber og være hjemme med en lille der intet kan selv og så en lidt større, som der er pylret pga. feber, det er sgude sjovt....i alt fald ikke sidst på ugen...så har man bare fået nok....så da weekenden kom, måtte faderen lige træde lidt til.

    Det er nærmest skræmmende hvor udbrændt man kan blive og helt vildt som trængen til at komme ud/væk den presser på.

    Alligevel rart at se at andre også godt kan have det sådan......


  • #5   28. feb 2011 uha ja den kender man alt for goddt - jeg er mor til 3 og selv om den ældste er knap 11 og den mindste blir 2år i morgen så tænker jeg tit er det kun børn børn vasketøj arbejd mad handle til alle er blevet 18 år smiley hvornår bir der tid til det JEG hsr lyst til - vi gør også det her hjemme at vi snakke meget når tingene vokser over ørene og siger til hinaden NU har jeg brug for at være alene - jeg har en super god veninde som har det på samme måde ao mig vi mødes fast egang hver uge og hygger UDEN børn og mænd og siden vi starte på det føler vi (mig og veninden) vi kan klare hele verdens børn smiley

    prøv det det kan klart anbefealdes og man ser virkelig frem til denne dag i ugen smiley

    du skal måske også ha i baghovedet det kan være en fødsels/depression - få ensamtale med lægen han kan hurtig høre om ddu bare er træt eller der kan ligge en lille depression bag....

    sørg for at få søvn nok tidligt i seng og få en middags ur sammen med ungerne - så kan vasketøjet støvsugningen osv nok vente til senere tidspunkt du vil ha meget mere overskud til det andre tidspunkter på dagen hvis du får en lille morfar plus går tidligt i seng smiley

    HUSK DU ER IKKE DEN ENESTE SOM HAR DET SÅDAN OG DET ER I ORDEN AT FØLE SOM DU GØR - DET GØR IKKE OS TIL DÅRLIGERE MØDRE TVÆRDIGMOD smiley

    mange kram fra en en medfølen mor smiley


  • #6   1. mar 2011 kender det alt for godt sådan vil du få det MAAAANGE gange det er en mors lod har selv 3 a slagsen og i sær når man er på barsel og 24 timer på et døgn er ikk altid nok syntes jeg nu er jeg selv på barsel pt og nogen dage tænker jeg hva blev da lige tiden intet rigtig i hjemmet fik man lavet badet nåde man måske heller ikk lige man har faktisk givet mad og skiftet ble hele dagen.. og ikk altid lige ens mand orstå man er død træt for man har jo intet lavet ind a sidde med patterne fremmme hele dagen..:_=)

  • #7   1. mar 2011 og jo det er i orden a man kan være træt a sine børn engang i mellem og tænke tilbage på før man fik dem viser bare du er et menneske med behov oz..

  • #8   1. mar 2011 Tarrk for jeres svar søde piger - ja nogen gange skal man bare lige høre man ikke er den eneste der sidder og føler sig som en udbrændt mor.

    Håber i får en dejlig dag:)


Kommentér på:
Føler mig som en udbrændt mor

Annonce