{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moderkagebiopsi
  • #1   23. feb 2011 jeg vil ikke høre hvad man har hørt kun prøvet.. har også hørt skræk om det.. smiley

  • #2   23. feb 2011 Hej Katrine.

    JEg havde et tal der 1:4 og havde på forhånd afskrevet alt, men fik foretaget en biopsi der viste intet er galt og at vi skal have en pige en af de nærmeste dage smiley

    Jeg var meget nervøs da jeg skulle have det gjorrt, men det er jo fordi følelserne hænger helt uden på tøjet.
    Jeg havde min mand med som støtte og det var dejligt.
    Vi kom ud på sygehuset og havde en snak med en sygeplejeske. Hun viste hvirdan det skulle foregå og forklarede de ting vi spurgte om. Da lægen så var klar kom vi ind i en af de rum hvor de også normalt scanner til NF og MD scanninger. Der var der så Lægen, en der skulle foretage analysen af moderkagen også samme sygeplejeske som før.
    Lægen starter med at scanne dig og fasslå hvor hun skal stikke nålen. Hun er jo på intet tidspunkt inde i moderkagen hvor barnet ligger.
    Da dette er gjort sætter hun en nål fast på scanneren så hun samtidig med hun scanner kan se hvor hun stikker. Hun spørger om du er klar og at du skal ligge helt stille og når du er klar stikker hun hurtigt kanylen i.
    Jeg følte det som et jag inde i kroppen hvis man kan sige det sådan, det er ikke behageligt men jeg kunnne godt udholde det. HUn hiver væske op gennem kanylen og når de har nok væske trækker hun kanylen op igen. For mit vedkommende tog det under to minutter og der tog de væske to gange (i samme stik selvfølgelig). Så blev jeg renset og fik et lille plaster på. Jeg lå lige en halv time på en briks ude i gangen inden vi kørte hjem, hvor jeg passede sofaen det næste døgns tid. Jeg var øm i maven men efter en 4-5 dage gik det over.

    Jeg vil sige jeg koncentrede mig meget om at trække vejret stille og roligt, nærmest som ved en fødsel også fulgte jeg hverken med på scanneren eller hvad der skete på maven. Jeg holdte min mand i hånden og fokuserede på at få masser af luft.

    Det er næsten ventetiden på svaret bagefter der er værst... Meeeen synes du har nogle fine tal i forhold til hvad jeg har hørt om så tror du roligt kan slappe af.

    JEg fik den lavet om onsdagen og lørdag morgen var der post i postkassen med positivt svar. smiley

    Sorry det lange indlæg, men håber det ikke afskrækker dig. Bare slap af og træk vejret...

    Kæmpe krammer,


  • #3   23. feb 2011 det gør ondt men ikke så slemt... held og lykke

  • #4   23. feb 2011 Kathrine jeg har dårlig tal og fik den taget jeg synes det gik hurtigt, vi har en rask dreng på snart 1½år.
    Hilsen Mette


  • #5   23. feb 2011 Synes bestemt ikke det gør ondt, men nærmere bare en lidt ubehagelig følelse .. Jeg har fået foretaget det 2 gange .. Men man kan godt godt blive lidt dårlig efter .. Men bare tag den med ro smiley

  • #6   23. feb 2011 ejjj tak alle sammen... det hjælp da lidt at vide det ikke tager længere tid.. smiley tak tak tak. :o)

  • #8   23. feb 2011 JUBII fik ikke lavet den alligevel da de scannet mig igen og fik nogen andre mål på det hele så nu er mine tal. 1-1700

Kommentér på:
Moderkagebiopsi

Annonce