{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barselspenge
  • #2   18. feb 2011 det vil være umuligt for os og få råd til noget som helst hvis jeg ingen penge kan få det år kan jeg virkelig intet få

  • #3   18. feb 2011 jamen du kommer vel på dagpenge ???

  • #4   18. feb 2011 jeg er skam i a-kassen og har været det længe men jeg kan jo ik rigtig søge arbejde nu og skal vel derfor i aktivering og stemple går jeg ud fra:-) men jeg er i a-kasse er det så dem der ud betaler det??

  • #5   18. feb 2011 ER du i akasse og opfylder kravende for dagpenge så får du dem, uanset om du er gift eller ej : )
    Kontant hjælp har noget at sige når man er gift, dagpenge har ikke : )


  • #6   18. feb 2011 jeps det er helt lige meget:-) nogen der ved hvordan man finder ud af om man er berettet til de der barselsdagpenge??

  • #7   18. feb 2011 de må vel ikk fyre dig når du gravisd???

  • #8   18. feb 2011 Anne: kontakt din a-kasse, det er noget med et vis antal timer du skal have arbejdet inden : ) Og og alle er berettiget til dem og får man de ikke igennem akssen så er det kommunen det betaler : )

  • #10   18. feb 2011 maria okay det viste jeg ikk men jeg har bare hørt at man ikk må fyre folk vis de gravide men ved ikk om det passer he

  • #11   18. feb 2011 jeg har heldigvis været i a.kasse i 3 år det samme sted:-) jeg er fyret da min arbejdsplads flytter og jeg ik ønsker at køre den lange vej. ingen af os viste at jeg var gravid på det tidspunkt:-)

  • #12   18. feb 2011 du vil være berettet til dagpenge når du er i a-lkasse ellers ikke indtil du går på barsel så får man barselsdag penge uanset civil stand

  • #13   18. feb 2011 det noget med hvis din mand tjener det dobbelte af kontanthjælp satsen får du ingen penge,, men der er nogle tøser herinde der har helt styr på det smiley

  • #14   18. feb 2011 Anne,
    hvor langt henne er du?

    Kan se at din positive test-album er fra februar, så gætter på at du ikke er så langt??

    Du kan da sagtens søge job, din kommende arbejdsplads har jo ikke krav på at vide noget, før der er tre mdr. til termin.

    Jeg er selv i 21. uge og lige startet på KH, dog søger jeg stadig så aktivt som muligt.. Det KAN jo være at jeg kan bruges til nogle af de tidsbegrænsede stillinger.. Selvom det helt klart er svært at få job når man er gravid..

    Men er du ikke så langt henne at man kan se det, er det jo på ingen måde til hinder for dig..


  • #15   18. feb 2011 Jeg er selv medlem af en a-kasse, og havde et job efter min uddannelse men blev sygemeldt pga knæet, og senere gravid og jobbet var kun et halvt år, så efter jeg var blevet raskmeldt skulle jeg jo søge men der var INTET at få, og slet ikke for en gravid, og jeg fik dagpenge og nu barselsdagpenge.. smiley Så det tror jeg sagtens du kan få..

  • #16   18. feb 2011 jeg kan ik søge job da jeg ik må arbejde mere end 3 timer dagligt da jeg har haft 6 SA inden denne graviditet og derfor har riget sagt at det er max men pyt jeg får jo fra a-kassen. men er ik ret langt henne ik mere end 4+3 så der er lang vej igen

  • #17   19. feb 2011 Som de to andre siger skal du på sygedagpenge som jeg var, da du ikke er aktiv jobsøgende, ellers kan de jo sende dig ud og du siger jo du ikke kan arbejde smiley

Kommentér på:
barselspenge

Annonce