{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Noah 1 måned.. {{forumTopicSubject}}

Ville ha skrevet indlægget igår, men kom helt fra det..

Noah er nu blevet en måned, og gud hvor er han bare forandret allerede..
Han har fra starten af været meget vågen, men han er det meget mere nu..
i det hele taget har han været rigtig meget med fra starten af, og det bliver bare bedre og bedre..

det er sådan at når man kigger ham ind i øjnene og smiler, så mange af gangene smiler han tilabge.. gud hvor mit hjerte bare smelter... Det er jo en rigtig lækkerbisken jeg har fået mig...

Han startede med kun at vågne en gang om natten, ltså gik i seng kl. 00, vågnede ved 3 tiden og igen ved 6 tiden også stod vi op..
så kom vi ind i en periode op en uges tid hvor han vågnede en del gange om natten, og det var godt nok en hård omgang, fordi jeg jo så ikke fik ret meget søvn..
men nu i nat har den vendt igen.. Noah sov ved 22 tiden og vågnede først ved 3 tiden, og derefter først 6.15 igen... så tror og håber på at nu går der ikke længe inden han sover igennem.. ellers tager vi den jo bare derfra..

Han har nogen gråd perioder på ca. 30 min hvor han er utrøstelig, og bare vil hænge hos mor, ellers er han en rigtig glad og nem dreng..
Jeg nyder godt nok at gå hjemme med ham..

En lille update om den lille mand vi alle sad og heppede på for en måned siden :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noah 1 måned..
Kommentér på:
Noah 1 måned..

Annonce