{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Forvirret!! {{forumTopicSubject}}

Hej
JEg står i et dilemma, som hedder jeg gerne vil have min uddannelse som sosu-assistent, men min mand vil gerne have nr to snart. Min søn bliver to til juni, og skal starte på udd. til okt. og er færdig 2013. Min mand syntes der kommer for stort et sping i mellem dem hvis vi venter. selvfølgelig kan jeg tage uddannelsen næste år men ved ikke. er total konfus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvirret!!
  • #2   31. jan 2011 Jeg har en udd. som butiksassistent, så mangler ingen udd. hvis man ser sådan på det. Men er blevet rigtig glad for at arbejde inden for det område at jeg ikke ved hvad jeg vil.


  • #3   31. jan 2011 Altså selv om i begynder projekt baby nu er der jo ingen der siger det lykkedes i første forsøg smiley

    Jeg har holdt barsel på Social og sundhedsassistent uddannelsen og efter endt barsel genoptog jeg hvor jeg slap og manglede så kun 4 mdr. så det var hurtigt over stået efter barslen smiley

    Men start da op på udd. og så hold den barsel, det haster ikke med at blive færdig. der er ikke så mange job at vælge i mellem lige nu så det kan være der er sket noget mere når du så er færdig smiley


  • #4   31. jan 2011 Puha jeg følger også med min mand, men hvis vi bliver gravide nu, så skal jeg føde til den tid hvor jeg skulle havde startet på udd. Så kan man siger at jeg kun tager 8 mdr barsel også gå i med udd. til sommer næste år. det var en ide, men ved stadig ikk?


  • #5   31. jan 2011 Ja du har ret Marlene. Men første gang vi blev gravide gik der kun de der 14 dage men ikke sikkert det er sådn anden gang. Men skal jo også først starte til oktober.


  • #6   31. jan 2011 Ja det er rigtig:-) He he

  • #7   31. jan 2011 Jeg startede i skole på handselsskolen, og fandt ud af kort inden jeg startede at jeg er gravid, så jeg kommer måske til at skulle holde orlov i min uddannelse.

    Og selvom det er lidt irriterende, så fortryder jeg virkelig ikke jeg er startet, vil meget gerne igang så jeg føler jeg kommer videre.


Kommentér på:
Forvirret!!

Annonce