{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Underlig følelse.. {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den, at vi tager til Paris (I disney land + selve paris) tilsammen 9 dage. Vi glæder os rigtig meget. Men nu får jeg pludselig lidt dårlig samvittighed over for vores søn, som selvfølgelig skal med. Han er på det tidspunkt knap 16 måneder. Tænker bare på den lange køretur (selvom vi holder mange pauser), og kan han rumme disneyland og storbyen. Hmm er jeg den eneste der har sådanne mærkelige tanker, og burde jeg have "dårlig" samvittighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig følelse..
  • #3   24. jan 2011 Ved ikk om jeg ville ha dårlig samvittighed, men ville ALDRIG ta så'n et lille barn med til Disneyland.. smiley De har ikk en fis ud af det før de er min 6-8 år.. Så hellere vente med Disney og spare de penge til noget han får mere ud af.. Tror nu nok det skal gå alt sammen, og i skal nok få en go tur.. Disney parken er bare MEGET stor så det kan nemt blive en meget lang og kedelig dag i en klapvogn/barnevogn.. smiley

  • Ann S
    Ann S Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #4   24. jan 2011 Min søn var 1 år og 2 mdr, da vi kørte til Paris, i anledning af min brors bryllup. Vi havde det simpelthen bare så super hyggeligt i bilen, med bleskift på bagsædet når vi holdt i kø smiley og så selvfølgelig en masse pauser. Desuden sov han meget af vejen.
    Vi var oppe og spise i Eiffeltårnet - og selv om der var mange mennesker og uro, var det heller ikke noget der kunne påvirke ham. Han tog hele turen super flot og det var med højt humør hele vejen - selvom min søn ellers godt kan være lidt reserveret smiley
    Jeg tror nu nok at det skal gå... børn er nu for det meste tilpasse - bare de er sammen med deres forældre smiley Desuden fik han lov til at sove i midten om natten istedet for at vi havde taget en seng med til ham, netop for at give lidt ekstra tryghed... det lod til at passe ham super godt smiley
    I må have en rigtig god tur!


  • #5   24. jan 2011 Tak for jeres svar:-) Hans to søskende (søster på 11 og bror på 7) skal også med. I sommers var vi afsted i legoland, selvom det på ingen måde kan sammenlignes. Der prøvede han en masse ting, og fik virkelig meget ud af det. Så håber han også kommer til, at nyde denne tur:-)

  • #6   24. jan 2011 Sandra - Så har de to store selvfølgelig noget ud af disneyland.. Lille manden vil bare ikk få vildt meget ud af det.. smiley Tror nok i skal få en super tur.. Vil oss gerne se Paris, så misunder dig.. smiley Der er oss meget mere der er småbørns venligt i legoland synes jeg.. Og køerne er heller ikk så lange.. smiley

  • #8   24. jan 2011 Tak skal i have:-)

  • #9   24. jan 2011 Tror helt ærligt at det vigtigste er at han kan mærke at I har det godt. Børn tager som regel ikke spor skade af, at komme ud og opleve verden, få mange indtryk... så længe deres trygge base er med.

Kommentér på:
Underlig følelse..

Annonce