{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mig og kæresten .... :(
  • #2   12. jan 2011 Jeg er bare kørt fast i det.

    Han arbejder hele tiden, og jeg laver alt.
    Jeg føler ik han vil hjælpe til....
    Vi fik barnet ret tidligt, vi havde kun været sammen 6 måneder..


  • #4   12. jan 2011 Her har vi det også godt, men vi har bestemt også haft vores problemer. Det er bare vigtigt at man kæmper for det, og især vigtigt at man snakker om sine frustrationer i hverdagen, ellers går det helt galt.

    Din kæreste kan jo ikke vide hvordan du har det, hvis ikke du fortæller ham det.


  • #6   12. jan 2011 Vi har det godt, men på grund af træthed har vi snerret af hinanden, heldigvis er vi gode til at når vi lige har "kølet" af hver for sig, så sætter vi os ned og får snakket tingene igennem hurtigt, så det kun blir ved små problemer og de ikke vokser sig til store problemer. Vi er os rigtig gode til at gøre små ting i hverdagen f.eks fortælle hinanden at vi sætter pris på den andens hjælp osv. =)

  • #7   12. jan 2011 Vi tog det der helt store skænderi før vi begyndte at arbejde på baby... så håber vi kan holde det til lidt små-diskussioner i fremtiden.

  • #8   12. jan 2011 Vi snakkede næsten ikke sammen, for Simon's far arbejdede fra 16-01 (tidligst) og når han så kom hjem, sov Simon og jeg. Når vi stod op, sov han. Sådan kørte det i et halvt år indtil han blev sygemeldt og da han så begyndte at gå hjemme også, gled vi længere og længere fra hinanden.

    Så som de andre siger, hvis du virkelig ønsker at redde forholdet, så snak med manden om hvordan du har det. For det er absolut ikke nemt at klare ALT alene.

    Håber I får det til at fungere.


  • #9   12. jan 2011 *Jeg sidder på samme måde som du... bare med 2 børn nu... er os alene om stort set alt fordi han arbejder meget....

    Vi havde kun været sammen 9½ måned da Noah kom til verden...


  • #10   12. jan 2011 vi havde kun været sammen i 3 mdr da jeg opdagede jeg var gravid ( 4uger henne-så blev gravid da vi havde været sammen i 2 mdr kun!-var på p-piller)

    efter ca 1 år gik det helt galt og vi gik fra hinanden.. jeg flyttede med sønnen..der gik 7 mdr med meget lidt kontakt..og så fandt vi sammen igen og været det siden og det går super nu smiley

    så SNAK med ham, hold kæreste dage, få passet den lille bare et par timer og kom ud lidt


  • #11   12. jan 2011 Har det præcis ligesom dig, folk siger det bliver bedre efter det første år, så venter bar på det lille mirakel smiley
    smiley


  • #12   13. jan 2011 Kristine - her er det ikk blevet bedre, tværd imod har han arbejdet meget mere, og været meget mere væk fra os :-S Og Noah er altså 2½her d. 26...

  • #13   13. jan 2011 Øv hvor træls når det ikke går så godt...

    Vi haar prioriteret retten til kærestedage/timer selvom vi har fået barn og der er en på vej. Hver onsdag bliver Frederikke hentet af Farmor og er hos hende til hun har spist og skal i seng... Så har vi nogle timer uden stress hvor vi kan træne, tage ud og spise eller bare slukke lyset i soveværelset (hihih)

    Derudover er vi begge meget åbne for hvis der er en af os der gerne vil på cafe med vennerne eller i biografen.

    Jeg laver forholdsvis alt herhjemme, men manden står for støvsugning og gulvvask og det er en super fordeling hos os.

    Men tror det kræver at man har afstemt forventningerne ved det at blive forældre sammen - hvordan vil i have det og hvordan kommer i dertil.

    Håber det lykkedes for Jer


  • #14   13. jan 2011 Camilla- ja se der er jeg jo så uenig.... jeg synes man skylder sit barn at være lykkelig.... med faderen til barnet eller alene..... Og den med at det er en baby holder ikke vand..... for så vidt jeg ved er min ældste da ikk baby mere? og her er det kun blevet værre med arbejdet... Desuden tager Jesper mere Nicki end Noah, så jeg kan få lidt alene tid med Noah.... Vi må levei den omvendte verden her hjemme ? smiley

  • #16   13. jan 2011 Han siger der skal penge til.

    så han arbejder hver aften til 23.30, er så træt af det hele..


Kommentér på:
mig og kæresten .... :(

Annonce