{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

montering af liftsele {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt at det frarådes at bruge liftsele til sin baby. og det er også kun i enkelte tilfælde at vi vil benytte os af den, men nu har vi den, og så vil vi prøve at montere den i bilen, vi har bare ikke nogen brugsanvisning til den og kan slet ikke få det til at fungere og kan ikke finde nogen vejledning på nettet. det er den type med blå puder og et net hen over, og to seler der skal spændes. er der nogen der kan forklare hvordan den monteres? og vil helst kun have henvendelser omkring mit spørgsmål og ikke en debat om hvorvidt det er lovligt eller ej, eller forsvarligt... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  montering af liftsele
  • #3   17. nov 2010 det gav ikke så meget mening smiley hehe, jeg ville umiddelbart mene at man skulle bruge bilselen til at spænde metaldimserne fast med på en eller anden måde og så kun bruge de to seler der er på lift nettet til at spænde om liften.....

  • #4   17. nov 2010 inde på rådet for sikker trafik hjemmesiden står der at det er godkendt, og den side er sidst opdateret her i år 2010 så det er fuldt lovligt. så mangler bare en vejledning i montering smiley

  • #6   18. nov 2010 Syntes heller ikke det er nemt at forklare, men har selv et magentil blå med puder, når det først er sat i en/et par gange så er det nu meget nemt, men vil give dig ret i det kan drille.

    Måske kan du få lidt hjælp ved at se på dette billede ?? Kan evt. kopieres i et wordark og forstørres..

    (link fjernet)




Kommentér på:
montering af liftsele

Annonce