{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Babysvømning {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg har fundet ud af at når jeg får en lille bebs, skal vi gå til babysvømning, da det styrker deres koordination og meget andet godt...
Jeg har derfor siddet og søgt på babysvømning, men har meget svært ved at gennemskue hvor det er godt at gå, da der ser ud til at være stor forskel på hvordan det foregår...
Da man åbenbart allerede skal tilmelde sig når man bliver gravid, for at have chance for at få en plads, ville jeg høre om der er nogle der har gode erfaringer med babysvømning i sydsjællandsområdet?
(Det gør mig ikke noget at skulle køre lidt... bor i Køge)

Det jeg er ude efter, er et sted hvor de har dyb babypool, så man kan lade dem dykke osv... (og også meget gerne et sted hvor det er muligt at få en fotograf ud og tage undervandsbilleder - det fik min veninde gjort og de er bare super flotte)

På forhånd tak for hjælpen...

MVH Anna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babysvømning
  • #1   31. mar 2008 jeg kan anbefale greve svømmehal..
    der er ingen tilmelding men der er en instruktør hele tiden til at hjælpe..
    og kl 11 hopper hun selv med i vandet.. og en time frem mener jeg.. og der er vandet dybt..
    der er så også roskilde badet, det er fra 8-10 tirsdag og onsdag mener jeg . der skal man også bare komme..
    men ellers så kan man tilmelde sig i roskilde hos lysholm badet..
    mener ikke at der er noget rigtigt i køge.. der er jo kun det der lave børne bassin man ikke rigtig kan bruge til noget..
    det er ihvertfald det jeg kende her i området;-)
    håber at det lykkes dig at komme på et hold et sted.. jeg nåede det ikke.. men sp fandt jeg jo ud af at greve var godt;-)


  • #2   31. mar 2008 Hippentossen .: Tusind tak... Det er godt at høre... Der er altså ingen hold i Greve eller hvad? (er det til at komme til, hvis der ingen tilmelding er, eller er der alt for mange?)
    Ved du om det er godt der i lysholmbadet i roskilde og roskilde badet? Og er det også med instruktør der hopper med i vandet?


  • #3   31. mar 2008 jeg kan ikke huske om der er hold i greve.. men regner med at vi skal afsted i næste week end så kan jeg da lige høre ad..
    jeg er ikke så vild med roskilde badet da der er rigtig mange,,og man skal være der før 8 hvis man vil være på det første hold.. ja der er en med i vandet
    lysholmbadet er rigtig godt der er man 8 på holdet ialt incl babyer.. og der er også en med.. kan ikke huske hvad det koster, da jeg desværre ikke kom på et hold;-)


  • #4   31. mar 2008 Hippentossen .: super!! Tusind tak! Jeg vil da prøve at melde mig til i Lyshombadet så... lige så snart jeg bliver gravid! (og ellers vil jeg da tjekke Greve ud...)


Kommentér på:
Babysvømning

Annonce