{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

2 dage over.. Gisp {{forumTopicSubject}}

Jeg er gået hele to dage over nu, men tør ikke tage en test.. Min kæreste vil IKKE have et barn mere allerede..

Jeg er selv sådan lidt 50/50.. Ved jeg bliver skuffet hvis den er negativ, men bliver det nok også lidt hvis den er positiv ( selvom man ikke må sige sådan)

Min kæreste mener jeg skal have en abort, men det kan jeg ikke.. Hvad dælen skal jeg gøre hvis den er positiv ? :o/

Selv ønsker jeg (hvis jeg mærker godt efter) at jeg er gravid, men det er bare tanken om hvad der vil ske med vores parforhold hvis jeg er det.. Åh altså..

Vil ikke videre meget med tråden, bare lige ha luftet lidt ud :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 dage over.. Gisp
  • #1   11. sep 2010 Det vil helt klart være bedst hvis den er negativ, men det er bare svært.. han siger at der går minimum 3 år før han vil igen, og jeg kan bare mærke at 3 år er alt for lang tid for mig..

  • #2   11. sep 2010 aiii, en øv situation du står i. Hvis jeg var dig ville jeg se at få testet, så du om ikke andet ved om du overhovedet har noget at bekymre dig om.

    Dernæst vil jeg lige høre, din kæreste, ved han om han overhovedet vil have flere børn, jeg mener senere? For hvis han godt vil senere tænker jeg at det da er hovedkuls at få en abort fordi man er blevet gravid lidt før planen hvis du forstår. Bare som argument ;o)

    Hvis han ikke ved om han overhovedet vil have flere børn, er den jo sværere. For ikke så længe siden troede jeg faktisk at jeg var gravid. Vi har to piger på 2½ og 4½ og min mand vil ikke have flere, han synes vi har nok at se til og vil til dels godt give ham ret.
    Jeg var heldigvis ikke gravid, og jeg siger heldigvis selv om jeg havde samme følelese som dig at det kunne alligevel være spændende og ville måske egentlig gerne være det. Men heldigvis fordi vi nok havde haft et lille problem hvis jeg var, for han bragte abort på banen og det tror jeg ikke jeg ville kunne, selv om det ville være en graviditet på præv.

    Men ønsker dig i hvert fald held og lykke, og synes du skal få testet. Det kan jo være du bekymre dig om noget du ikke behøver.


  • #3   11. sep 2010 Jeg vil også helt vildt gerne teste, men hundene har spist mit hævekort og kæresten er ikke hjemme, så kan først få en test imorgen :o/

    Han vil gerne have flere børn, men han vil bare også gerne have noget mere at tilbyde dem ( han mener ikke børn kan opvokse i en lejlighed).

    Er slet ikke ude på at presse ham overhovedet, Oliver er en upser, og jeg sagde til ham han ikke behøvede at være med, han kunne bare gå og så ville han aldrig skulle høre for noget.. det er bare lidt sværere at sige sådan nu når vi har en i forvejen smiley


Kommentér på:
2 dage over.. Gisp

Annonce