{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalme - Mad
  • #1   11. aug 2010 nææh men jeg blev glad for de der seaband. de tog rigtig meget af min kvlame.

  • #2   11. aug 2010 der er desværre ikk andet a gør ind a vente til det går væk.. har prøvet det 3 gange nu..og så det så forskelligt fra gravid til gravid så det er med a prøve sig frem..og som min jm sagde du kan jo ikk tving mad i dig så spi lige præcis det du får lyst til den lille får alt det den ska ha fra dig.. så held og lykke med det..

  • #4   11. aug 2010 kan trøste dig med det som regl kun er de første 3 md som er et helved

  • #5   11. aug 2010 Jeg døjede slet ikke med det da jeg ventede Nicoline og når man er så madglad som jeg er, er det en kæmpe belastning.
    Jeg har lyst til mad men når det står foran mig er jeg ved at brække mig ved lugten og ikke mindst smagen.
    Har dog formået at holde det i mig indtil nu.

    Glæder mig bare til det er overstået og jeg kan spise alt det jeg gerne vil.


  • #6   11. aug 2010 lotte .. kan godt følge dig selv om jeg oz har været død syg de første 3md de to første gang har jeg alligevel ku spie .. og denne gang lider jeg faktis a madlede .. og føler mig rigtigt snydt da jeg både elsker a spise mad og lave mad.. he he,, og så denne gang kan jeg slet ikk holde det ud.. havde faktis glædet mig til a ku spie alt det jeg habvde lyst til unden der var nigen som syntes det er mærkeligt griner..

  • #7   11. aug 2010 Jeg har mega dårlig samvittighed overfor min mand som havde stået og lavet total lækkert mad og det duftede skønt men da det stod foran mig var jeg ved at brække mig over det.
    Jeg prøvede virkelig men var nød til at spytte det ud.
    Normalt er det mig der står for menuen og mig der laver maden men bare tanken om mad er klam for mig lige for tiden men både Claus og Nicoline skal jo have mad og det er svært for mig. Heldigvis har vi ferie lige nu så Claus er hjemme til at hjælpe med det


  • #8   11. aug 2010 det er normalt oz mig da laver mad her men min claus har oz ovetaget her smiler..og endlig har jeg kun lyst til rugbrød..med torskerogen.. og er faktis først begyndt a spise nu efter 5md..

  • #9   11. aug 2010 Jeg har så tvunget mig selv til at spise noget når de andre ikke spiser så jeg har fået lidt l´kiks med ost i dag men ellers er det ikke blevet til så meget.
    Det er træls for det går jo klart ud over min energi som er lig 0


  • #10   11. aug 2010 jeg kan oz sove konstant kanstå op og så sove igen lidt efter.. men brækker mig stadig oz om morgen med det går som regl over igen efter 15 til 20 min..

  • #11   11. aug 2010 Lotte, jeg er os mad glad så jeg åd alligevel og føj hvor fik jeg det bare dårligt bagefter hehe.

  • #12   11. aug 2010 jeg kom til at tænke på efter jeg havde svaret dig over sms, at jeg fik det bedre ved at "spise" sodavandsis da jeg ventede marcus, der spiste jeg de is og så kunne jeg godt klemme lidt mad ned lige efter, og så en is igen til at slutte af på, det at det var så koldt fik kvalmen og trangen til at kaste op til at gå væk lidt tid..

    jeg har virkeligt ondt af dig, kan godt huske hvordan det var, 7-9-13 har jeg kun haft en lille smule kvalme denne gang...

    men som sagt kan du låne de seabands jeg har, selvo de ikke hjalp spor på mig ;o( dengang..

    og bliver det for slemt, så sig det til din læge, man kan få noget kvalmestillende medicin hvis det er rigtigt slemt, men de er ikke glade for at give det (jeg måtte ikke få det dengang, så der skal meget til) men ellers kan du feks komme i akupunktur behandling, det hjalp på mine opkastninger hvertfald..


  • #13   11. aug 2010 Ditte---> Jeg har spist en sodavandsis i dag og den smagte så meget af hindbær at det smagte som om man lige havde plukket bæret i stedet for den der kunstige hindbærsmag de plejer at have.
    Det er total underligt at maden smager så underligt.


  • #14   11. aug 2010 ja det er noget mystisk noget, jeg kan nu også smage at maden har en mere markant smag, men det giver ingen problemer endnu heldigvis..

    håber da det hurtigt går over for dig, for det er bestemt ikke sjovt at skulle døjes med i 9 mdr... ;o(

    du må jo forsøge dig frem med hvad du kan spise, jeg havde en periode hvor jeg kun kunne spise guldkarameller og sodavandsis, alt andet røg op igen hvis jeg overhovedet fik det ned..

    de råd jeg lige kender og har prøvet:

    - mandler eller nødder til at gå og nippe til
    - sodavandsis
    - mange bitte små måltider (evt bare en frugt 10 gange dagligt)
    - seaband
    - ingefær piller
    - mariekiks og cola
    - akupunktur

    og altid saftevand/sodavand eller andet med sukker i så man har lidt energi + vitaminpille hvis man kan få den ned.



Kommentér på:
Kvalme - Mad

Annonce