{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Gruppe for mænd? {{forumTopicSubject}}

Min søde kæreste og stedfar til Papaya spurgte mig for en halv times tid siden da vi var ude at køre om jeg synes det ville være mærkeligt hvis han oprettede en bruger på babygalleri, for han havde også nogen gange spørgsmål han godt kunne tænke sig at spørge om eller bare følge med nu hvor han har været Papayas stedfar i et godt stykke tid efterhånden. Han havde intet haft med børn at gøre inden og har bare klaret det så sejt og er verdens bedste stedfar.


Sagde at han sagtens kunne oprette en bruger for der var flere mænd herinde, og så kom jeg til at bilde ham ind at der var en gruppe for mænd for det mente jeg der var.

Men er der virkelig ingen gruppe for mænd?

tænker at de sikkert også har brug for at snakke om ting. Kunne godt være at der var nogen ting de havde brug for at spørge andre mænd om.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gruppe for mænd?
  • #1   8. jul 2010 mener altså jeg har set en gruppe for mænd engang

  • #2   8. jul 2010 jeg tror det ikke, men det er da forsøget værd at spørge til smiley ellers skriver han bare til mig, jeg er godt nok ikke en mand men i samme position som ham, da jeg i vores forhold jo er i faderrollen hvis man kan sige det sådan smiley

  • kim j
    kim j Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #3   8. jul 2010 ungfar.dk

  • #4   8. jul 2010 nej det var ikke det. Han er stedfar og nu ikke så ung at han ville kunne være på ungfar.dk synes jeg. Han er lige blevet 29

    det var om der var en gruppe herinde. Der er ikke noget specielt han vil spørge om, han ville nok bare følge med i trådene. Tænkte bare om de mænd der nu var havde en gruppe nu hvor der ikke er så vildt mange aktive mænd herinde. Det undrede mig bare for der er vildt mange grupper, selv om underlige ting, så troede at en af de mest almindelige ting ville være en gruppe for babygalleris mænd. Men åbent bart ikke hehe. Nå det var også bare for at se om jeg havde misset gruppen da jeg kiggede dem alle igennem smiley

    Kunne være at han selv skulle lave en så hehe


  • #5   8. jul 2010 Der er en gruppe her inde... Kan ikke huske hvad den hedder dog!

  • #6   8. jul 2010 Der er en gruppe, den er hvis bare låst...

  • #9   8. jul 2010 tja men han er dog ikke enlig

  • #10   8. jul 2010 han laver bare en selv. Det er heller ikke noget han har spurgt efter, han ville bare være med i det åbne forum. Det var bare noget jeg selv kom til at tænke på

  • #11   8. jul 2010 Synes det ville være vildt fedt hvis der kom nogle flere mænd herind.

  • #12   8. jul 2010 her er den lige til han.

    gruppe for Fædrene


  • #13   8. jul 2010 Hej Jeannie H M

    min mand er oz rigtig ked af at der ikke rigtig er andre fædre at snakke med om børn osv, han er 31 og snart fatr til 2

    han har lavet en gruppe på facebook der hedder fædregruppen og han har også en bruger herinde på babygalleri, så ved han ville blive meget glad hvis der kom en gruppe for fædre herinde og havde nogle at snakke med.


  • #14   8. jul 2010 syntes da det ville da være helt enormt fedt med mange fler mænd herinde.. der er tit hvor jeg skriver og spørg om noget især når det gælder om noget omkring min mand eller forhold hvor det ku være helt vildt fedt a høre det fra en mand synspunkt oz .. det er jo ikk lige altid man kan få svaret ud a kærsten/ mande når det drejer sig om ham selv og hans føelser..
    så det ku da bare være så sejt hvie de kom ud i det åbne forum..


  • #15   8. jul 2010 Michelle M:

    hehe sagde ikke at de var gamle smiley for jeg ville også blive fornærmet over hvis jeg fik at vide at jeg kom sammen med en gammel mand for min kæreste er ikke gammel. Men ungfar.dk -njaa.. det lyder som en side for de fyre på 16 år der er blevet far hehe, så der ville han være mere malplaceret da det dog er en helt normal alder at blive far for første gang i som 29-30-årig i stedet for 16-18 år (siger jeg dog uden at have været inde og kigg epå siden overhovedet :S)


    Liane N:

    Ja men tror også han opretter en profil en af dagene for det sagde han at han så gerne ville. Han spurgte nemlig selv lige pludselig uden vi havde snakket om babygalleri da vi var ude at køre om jeg egentlig ville syntes det var underligt hvis han oprettede en profil på babygalleri for det havde han tænkt på at han gerne ville. Og om folk ville synes det var underligt når han kun var stedfar. Selvom det dog er ham der er der hver dag og hjælper med alt ligesom hvis han havde været rigtig far og skal til at sælge til drømme Nissan 200SX for at købe en stationcar fordi han kommer sammen med mig der har barn. Det er dog hans eget valg og har sagt jeg ikke syntes han skulle gå af med sin drømmebil bare fordi han får en kæreste der har barn. Han sagde at vi var fælles om det her ansvar nu, og jeg havde barn så selvfølgelig skulle han tænke på det, så han ville sætte sin bil til salg.

    han er også pludselig blevet poppet ind i farrollen og er meget mere far end hendes rigtige far er, men alligevel var han nervøs over hvordan det ville blive taget, om folk ville synes det var underligt at han snakkede med når han kun var stedfar for han kunne godt tænke sig at komme herind og være med.


  • #16   8. jul 2010 han sagde også at han opretter en gruppe når han opretter sin profil her en af dagene.
    Det var mig der gav ham foreslaget, for han spurgte ikke engang til en gruppe for mænd. Kom bare til at fyre af at der jo også var en gruppe for mænd ligesom for at demonstrere at der også var mænd herinde.

    Og så var der ingen da jeg kiggede efter haha


  • #17   9. jul 2010 Nu har jeg oprettet en gruppe for herrerne smiley

    Se mit indlæg længere oppe i Generel Diskussion smiley


Kommentér på:
Gruppe for mænd?

Annonce