{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man regne med kønnet til scanning?
  • #1   14. jun 2010 det er ikke 100% sikkert de kan se det, da det kommer an på hvordan den lille ligger. og de er ret gode til det, så tror det er sjældent de tager fejl, men igen er det jo kun mennesker og de kan jo godt se forkert smiley

    men ved begge mine har de haft ret smiley


  • #2   14. jun 2010 Det kommer jo an på så meget.....om de ligger rigtigt, hvem det er der scanner dig, altså hvor rutineret vedkommende er..... Da det kan snyde.....

    Vi fik kønnene afvide til MD scanning, og skal så scannes igen onsdag hvor de vil tjekke det igen smiley Intet er vel 100 % sikkert før vi ligger med de små i armene.....

    Jeg ville vente med at bestille kønsscanning - til efter - så ved I lidt mere ...


  • #3   14. jun 2010 Ok:0) kan bare lige se mig selv ha skabet fyldt med lyserød og så kommer der en dreng;0)

  • #4   14. jun 2010 venter skønne tvillinger... vil de give dig en scanning mere der hvor du har fået din md ?

  • #5   14. jun 2010 Hvis det er 3D burde det nok være mere sikkert eftersom man kan se det hele af de nedre dele hvis baby ligger rigtigt. Og så kan I selv se hvad det er uden de behøver at sige det først.

    Men hvis de er usikre siger de som regel ikke noget.

    Da jeg var til MD scanning sagde hun at hun mente det var en pige. Da jeg kom til 3D scanning et helt andet sted sagde jeg ikke hvad de havde sagt på sygehuset det var, men hun sagde bestemt at det var en pige, og skrev "Jeg er en pige" på det ene af scanningsbillederne inden hun printede det ud. Hun kunne skrive det på billedet på computeren inden de blev udskrevet.

    Så ville ikke være lige så sikker ved en MD scanning som ved 3D , men de laver det jo til hverdag så de er nok ret rutinerede.

    Jeg var i hvertfald ikke sikker efter MD scanningen. Var så bange for at gå shopamok i lyserød og det så var en dreng så købte en 3D scanning men det var jo rigtig nok en pige smiley
    så jeg stoler ret godt på hvad de siger. Det er vist også ret sjældent de tager fejl


  • #6   14. jun 2010 nope det kan man ikke.

    min mor er i butik hvor de sælger børnetøj og en dame var inde den anden dag og bytte alt det der var købt hos dem for ved to scanninger havde de sagt det var en dreng men hun fik en pige ;o)


  • #8   14. jun 2010 håber de har ret ved os;O) for skal vi ha en pige, og vi har mange ting i lyserødt, men man kunne se den hvide streg som en pige har på scanningsbilledet..

  • #9   14. jun 2010 hun havde ret med vi skulle have en dreng men hun var i tvivl sagdehun.. men da jeg lå på fødegangen var der en der havde fået en søn men hun havde været til md skanning og købt en kønssanning de havde begge sagt en pige men det var det alligevel ikke.. de har næsten altid ret men fejlene sker hehe og er jo heller ikke derfor de skanner(md)

  • #10   14. jun 2010 de havde ret ved at vi fik en dreng. skal til scanning, så glæder mig til at se om man kan se hvad det er dér smiley

  • #11   14. jun 2010 Det er ikke sikkert de kan se hvad det er. min lillesøster er 20 uger henne og har været til scanning her idag men hun fik at vide at de ikke kunne se det for navlestrengen var i vejen, men at det godt kunne ligne en pige.. men intet er sikkert. =)

  • #12   14. jun 2010 Maiken: det er fordi vi venter to små dejlige unger.... så får vi flere scanninger.....

    Ved vores MD var det intet problem at kigge efter kønnet, bagefter de andre ting


  • #13   14. jun 2010 Vi fik at vide det var en pige og det var også rigtig nok, men kender flere hvor de har fået modsat af hvad de har sagt til scanning....hvorfor køber man ikke bare i Neutrale farver og når så man har født kan man sætte farver på hvis det er vigtig ;o)

Kommentér på:
kan man regne med kønnet til scanning?

Annonce