{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Hvad er i orden ? {{forumTopicSubject}}

Hvis i er ude med de små og de så pludselig bliver tissetrængende, hvad gør i så ?
Leder i efter et toilet ? Eller finder i bare et lidt diskret sted til den lille ?
Jeg har selv en søn på 5 år og skal jeg være ærlig så bruger jeg ikke tid på at finde et toilet. Jeg finder ganske enkelt den nærmeste busk eller andet så Max kan få tømt blæren.
Jeg synes med så små børn er det ligemeget og tit har jeg ikke engang brugt toiletterne til ham selvom de har været lige i nærheden for det er sQ da nemmere bare lige at hive bukserne ned hvor han nu står (dovenskaben længe leve).

Men det er jo heller ikke altid der er toiletter i nærheden. Ovre i parken er der slet ikke nogen toiletter.
Men er der nogen af jer der har oplevet at folk er blevet forargede over at i har ladet jeres børn tisse nogensteder ?
Det har jeg nemlig også oplevet, og det var endda i parken hvor jeg lige har nævnt der slet ikke er toiletter.
Men var en dag derover med Max og så skulle han altså pludselig tisse og det skulle gå stærkt .. Så Max der er i sin "vil selv" alder, er faktisk uden mig smuttet hen til noget buskads og stillet sig til rette.
Jeg synes nu det er meget sødt, men så kommer der 2 ældre damer forbi og så får jeg en bemærkning om at: "sikke noget svineri" .. Jeg bliver helt paf, men får da svaret at: "årh det er sQ da bare et barn!" ..
Synes godt nok det var at være snerpet ! Men det er måske bare mig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er i orden ?
  • #1   15. jul 2008 Jeg syntes at det er i orden hvis der ikke er noget toilet i nærheden. Men er der et toilet så syntes jeg faktisk at man bør lærer sit barn at bruge det.

  • #2   15. jul 2008 Hmm,ville nok heller ikke ligefrem lede.

    Men snerpet eller ej,lovligt er det officielt ikke.

    Og som forælder,kan du faktisk få en bøde smiley hehe.


  • #3   16. jul 2008
    Altså personligt kan jeg egentlig være ligeglad med hvad andre gør... men kan huske at jeg selv, da jeg var barn, ville på et toilet... lidt for mange voksne mente at man bare kunne gå lidt afsides og tisse, men det brød jeg mig ikke om.... derfor tissede jeg meget tit i bukserne, når jeg var nogen steder uden mine forældre, fordi jeg ikke kunne holde mig til jeg kom hjem....


  • #4   16. jul 2008 da jeg var lille husker jeg da også at min mor dirigerede mig om bag en busk når vi var udendørs et sted, og det var da ofte hun gjorde det.
    Det har passet mig fint for så skulle jeg ikke holde mig sådan (hvilket i nogle tilfælde ville have været umuligt)
    og det med at lære.. tja.. min mor sendte mig da om bag en busk meget ofte da jeg var lille men i dag hvor jeg er blevet stor som man siger gør jeg det ikke mere. Kun i yderst sjældne tilfælde måske 1 gang om året, og tror det er lige meget man får sine børn til det, de er små og har svært ved at holde sig og det aftager automatisk med alderen til at de overhovedet har lyst til at ville gøre det. For så er det pludselig pinligt og ulækkert


  • #5   16. jul 2008 og de gamle damer ville nok stadig have syntes det var mere griseri hvis de så han havde tisset i bukserne, og rendt rundt med våde bukser end hvis han havde gået lidt væk for at tisse.
    og dengang de selv var yngre og havde små børn tror jeg ikke på at de aldrig selv har sendt deres børn om bag en hæk da de da umuligt selv altid har kunne være i nærheden af et toilet.
    så det er dem der er hysteriske og keder sig og bare skal finde ting de kan rakke ned på eller sladre om


Kommentér på:
Hvad er i orden ?

Annonce