{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Jeg vil så gerne {{forumTopicSubject}}

Jeg er 21 år, og jeg vil så gerne have et barn. Min kammerat og hans kæreste skal være forældre til september, og jeg misunder dem sådan. Min kæreste og jeg snakker tit om projekt baby, men han føler sig ikke klar, han er 22 år. Han synes det er tidligt. Vi har sendt hinanden i snart 4 år, og kommet sammen i 3,5 år, dog med en pause. Vi bor sammen,og har planer om et hus om et års tid. Jeg ska begynde på en 3 års uddannelse til august,men igen drømmer jeg sådan om et barn. smiley Skal jeg bare tage det med et smil, og tænke det kommer jo nok en dag? Er der andre der prøvede at få et barn mens de var på uddannelse? ( I slutningen af ens uddannelse selvfølgelig) kunne i gennemføre med en gradivitet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil så gerne
  • #1   23. apr 2010 jeg sys bestemt du skal vente til du er færdig med uddannelsen og til din kæreste er klar, for mænd har det med og lukke af hvis de ikke er klar.
    Sys ikk det er for tidligt, men hvis han ikk er klar så er det for tidligt..
    Jeg bliver selv 22 inden vores baby kommer og min kæreste er 25 år..


  • #2   23. apr 2010 Hej Camilla:O)

    Jeg blev gravid ved et uheld inden min uddannelse var færdig og nu læser jeg hf med en datter på 2 år.

    Hvis jeg skulle gøre det om, ville jeg helt klart være færdig med min uddannelse først. Det er hårdt at lave lektier med en lille en der gerne vil have opmærksomhed og studiegrupper osv er bare svære at få til at passe ind.

    Når din kæreste ydermere siger han ikke er klar, ville jeg helt sikkert vente med projekt baby.

    Lige meget hvad, så får du jo et barn en dag og tre år er lang tid at vente, men så har du endnu mere at se frem til smiley Uddannelsen er færdig, du har fået et job, du får en del flere penge at bruge til baby og så kommer baby langt om længe smiley

    SU og baby som ikke-single mor duer næsten ikk, vi har meget svært ved at få det til at løbe rundt i hvert falde.

    Det med at blive gravid i slutningen er uddannelse, er måske lidt et sats. Du kan være uheldig at få bækkenløsning eller andre skavanker, men hvis du venter til lige inden eksamen eller uddannelses afslutningen, burde der ike være nogle problemer smiley

    Jeg håber du kan bruge noget af det jeg skriver:)

    Knus


  • #3   23. apr 2010 smiler.. du kan jo ikk rigtigt tvinge din kæreste såå der er vel ikk så meget andet a gøre ind a vente:)

  • #4   23. apr 2010 Jeg vil selvfølgelig ikke blive gravid bag hans ryg hvis han ikke er klar. smiley Men jeg vil så gerne vlære ungmor, jeg ved 24 ikke er gammelt, meeen hvis man gerne vil have mere en et barn, så går det stærkt smiley
    Uddannelsen jeg starter op er ernæringsassistens. Det er også i sidste ende smartest at vente når uddannelsen er klaret, mht økonomi, det har I ret i. Så uddannele, arbejde, og så projekt barn?


  • #5   23. apr 2010 ja jeg har også altid sagt at det første barn ville jeg ha inden jeg blev 23;)

  • #6   23. apr 2010 Camilla: Jeg har altid haft det lige omvendt... Jeg SKULLE have uddannelse og job inden jeg fik børn, men sådan blev det ikke. det kan jo godt lade sig gøre, men det gør det bestemt ikke nemmere:)

    Om du er 40 eller 20 er lige meget jo:) Men det er helt klart nemmest at få børn efter uddannelsen er overstået...

    MetteT: OMG 10 år på SU? Hvordan har i klaret det?

    Undskyld for spam:)


  • #7   23. apr 2010 Jonathan var også en upser og min kæreste og jeg var slet ikke klar til det.
    men jeg ville også ha ventet til min uddannelse var færdigt om 2,5 år. men det blev det ikke. men jeg synes det er ret fedt og sådan. Jeg tager det ikke så tungt når jeg starter på uddannelse igen til januar, så må vi spare lidt mere osv. skal kun være på su i et halvt år forhåbentlig. smiley


  • #8   23. apr 2010 altså , jeg er 20 og vil rigtig gerne have nr 2 smiley meeeen det er klogest at vente ...

    det er vigtigt at du selv finder en grund der er vigtigt at vente for - så er det lidt nemmere smiley jeg syntes du skal vente på din kæreste - ja det kommer på et tidspunkt , men ellers - lad dig ikke stå i vejen pga en udd...


  • #9   23. apr 2010 og nej jeg ville ikke kunne gennemføre noget som helst i min graviditet - var sygemeldt fra jeg var halvejs ... men ikke alle har komplikationer (:

  • #10   23. apr 2010 Mette: Hold da op det er flot klaret! Hatten af for det i hvert falde smiley

  • #11   23. apr 2010 Puha, jeg er helt skruk smiley Men jeg må som Maiken siger, finde en grund til at vente, og synes min kæreste er en grund nok når han ikke er klar. Kan man gøre noget for ikke at føle ens æggestokke skriger hver gang man ser et barn?
    Heheh nej nej i skamer tråden, det er rart at høre lidt fra jer alle, også mht hvordan i klare den på SU smiley Men jeg tror jeg for alvor vil prøve at slappe af mit underliv smiley og vente på manden er klar, og uddannelsen er nået smiley


  • #12   23. apr 2010 Camilla: Ellers så prøv at lån en baby lidt smiley Hvis du evt. kender nogle som har fået eller snart skal ha barn. Så tilbyd dem at passe baby, så er du hurtig omvendt smiley

    Ej babyer/børn er dejlige, men det er altså også hårdt at have små børn. Alle de gode ting opvejer selvfølgelig de meget få dårlige ting, men de findes skam.

    F.eks. så har min datter haft dårlig mave hele ugen, men har ellers været super frisk. Igår blev jeg så syg og jeg skulle jo stadig være der for hende, hvor jeg mest af alt havde lyst til at sove! smiley


Kommentér på:
Jeg vil så gerne

Annonce