{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Skruk/Ond {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

nu der er så meget snak om at være skruk og jeg selv er blevet det, ville jeg lige høre jer om der er nogen af jer der har prøvet at reagere underligt overfor jeres kæreste eller har prøvet at være småonde ved ham fordi I var skrukke og han ikke var klar?

kan det at være skruk ændre meget på en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skruk/Ond
  • #1   13. apr 2010 Irritabel var måske også et bedre ord. Men mente at man blev sur/irriteret på ham uden at han vidste det var derfor.

    eller at man bliver urimelig. Nogen gange føler jeg bare at jeg er en sindsyg kælling der ikke kan kende mig selv -og dte går ud over ham. Og han er så overbærende og er aldrig ond. Så føler jeg mig bare virkelig skidt når jeg føler jeg er.

    Og når han så vil have at vide hvad der er galt lyder det jo også vandvittigt at sige man kom til at opføre sig sådan fordi man var skruk.

    ej det lyder vist også værre end det er, bliver bare lidt indelukket, ked af det eller såret til tider og holder mig lidt for mig selv eller kigger lidt på babybilleder af nyfødte herinde. Det kommer i perioder


  • #2   13. apr 2010 nej jeg har ikke prøvet at være skruk.

    men jeg kan da godt forestille mig at man "prøver" at presse ens partner lidt mere til det. eller at partneren forsøger at dyrke ubeskyttet sex i ægløsnings perioden selvom den anden partner ikke vil. osv.. det er der mange der gør. Og det er ondt vil jeg mene.. selvom det er træls at man ikke er enige, behøver man ikke direkte at være ond.. smiley


  • #3   13. apr 2010 Jeg kunne aldrig drømme om at presse ham, for så forsvinder min glæde hvis jeg ved at han ikke er klar, og jeg kan ikke glæde mig og være glad hvis jeg ved at han ikke er.
    Jeg respekterer det og venter men når jeg får sådan en periode skinner det igennem selvom jeg kæmper imod og gør alt for at han ikke lige skal finde ud af det. Selvom jeg smiler og føler at jeg er helt normal kan han se at der er noget galt.
    Han er også bare meget bedre til at læse folk end alle andre hankønsvæsner jeg har kendt.

    Så er det sket 2 gange at den lige er ploppet over efter et par dage, men inden da har han aflæst mig selvom jeg virker neutral og glad for hvis nu han opdager det så vil han jo føle pres -og det må han ikke for så trækker han jo følehornene tilbage.

    I morges fik jeg bare lige et flip på ham selvom han intet havde gjort og var sød, og jeg ved godt selv at det var fordi vi havde et par på besøg forleden som begyndte at komme sammen 5 dage før vi gjorde, og hun er gravid. Efter de så lige har været her og man er lidt misundelig på hendes mave og når man har siddet og snakket graviditet og jeg ivrigt har hevet min gamle vandrejournal frem og scanningsbilleder og fortalt om min graviditet og den lilles sparken osv. og det hele så er væk et par timer senere, og jeg kommer til at tænke på at hvis jeg havde været i hendes sted skulle jeg jo nok have haft en abort -eftersom jeg ved han ikke er klar, så kommer jeg til at tænke på min datter, og hendes graviditet og at mit så bare skulle have været slået ihjel.
    Så det endte med at jeg fik et flip på ham efter et par dage efter han havde sagt at han ikke havde tid til at køre mig i skole i dag, så blev jeg irritabel og sagde at han var irriterende og alt muligt urimeligt. Nævnte dog ikke det andet så han var meget forvirret.

    Men jeg flippede jo stadig pga. skrukheden. Så var nysgerrig for at vide om det kunne påvirke andre lige så meget


Kommentér på:
Skruk/Ond

Annonce