{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Begynder sko og regntøj {{forumTopicSubject}}

Hej

2 spørgsmål.

Hvornår vil i mene det er tid til at købe begynder sko, med en mere fast sål...?

Nu skal Lukas snart starte i dagpleje så skal han jo nok osse ha regntøj, men hvad skal man købe, han vokser jo så hurtigt lige nu, så jeg syntes jo det er mange penge der skal bruges ca hver 3 måned, kan man købe det i en str større end han er i nu, (lige nu bruger han 74-80)???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder sko og regntøj
  • #1   24. mar 2010 vores søn bruger også 74-80 og jeg køber overtøj i str 86 så han kan vokse lidt i det ;o) desuden er der plads til noget tykt tøj under hvis det er koldt, jeg regner feks med her i foråret at han kan få hans fleece tøj på under regntøjet indtil det bliver varmt nok, mht fodtøj købte vi begynderstøvler med blød sål da han rejste sig op af ting og gik med gåvogn, men udendørs ved jeg ikke endnu hvad han skal have på føderne så længe han ikke kan gå hmmmm...

  • #2   24. mar 2010 Tak ja jeg må ud og finde regntøj...

    Ang. sko han kan ikke gå selv endnu, men han går rundt om sofabordet og rejser sig op alle de steder han kan komme til... Jeg har nogle bløde kravle addidas sko til ham.


Kommentér på:
Begynder sko og regntøj

Annonce