{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

man glemmer hurtigt!!! {{forumTopicSubject}}

kender i det med at man bare glemmer så hurtigt??

når folk stiller spørgsmål til noget i ens graviditet, kan man ikke huske det, eller hvis det var noget med tidspunkter så er det også helt væk, hvor skidt man egentligt havde det kan mærkeligt nok være svært at huske, hvorfor var det nu man var sygemeldt, var det virkeligt så slemt osv desuden lige efter man har født, der er meget fra marcus var helt spæd jeg ikke kan huske, hvornår han kunne det forskellige, størrelsen osv.. synes jo det er vildt mærkleigt så længe siden er det da heller ikke!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  man glemmer hurtigt!!!
  • #1   3. feb 2010 jeg har det på samme måde som dig... har flere veninder nu som er gravide og de spørger, hvor mærket du liv, hvad gjorde du det osv. men nej jeg kan heller ikke huske alle de ting de spørger mig om... jo nogle, men ikke mange...
    og noah er "kun" 14 mdr


  • #2   3. feb 2010 jeg synes det er helt vild, selv ting jeg tidligere ofte har fortalt mange om mht feks hvornår jeg startede med at have plukveer, dem havde jeg mange irritationer over og har fortalt mange om hvad det er hvornår det kom osv men nuher da jeg ville svare på et indlæg om det,slog det mig at jeg var i tvivl om det, kan lige pludseligt ikke huske om det var uge 10 eller 15 det startede, jeg blander tingene sammen, og til tider er jeg nødt til at læse mine noter gennem graviditeten for at være sikker på hvilke gener det i grunden var jeg havde (havde en del men alligevel) marcus er kun 9,5 måned gammel, det er da ikke ret lang tid siden øv altså

  • #3   3. feb 2010 nej og der er sgu træls ikke kan huske noget... jeg læste godt det indlæg, men svaret ikke, for kunne heller ikke huske det... smiley

  • #4   3. feb 2010 Jeg har det på samme måde.. Især med min fødsel som jo var rædselfuld og endte i akut kejsersnit... Men jeg har glemt smerterne og går nu og overvejer om jeg skal forsøge at føde selv næste gang, selvom jeg godt ved jeg nok ikke kan... Det er utroligt...

    Det samme med graviditeten.. Jeg brød mig slet ikke om det.. Men har bare være så skruk siden Oliver var 2 mdr...


Kommentér på:
man glemmer hurtigt!!!

Annonce