{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

arr hjælp med min søns far( lang) {{forumTopicSubject}}

årr for og gøre det lidt kort har mathias far allan aldrig gidet ham andet end når det lige passet ham. for 1½ år siden søgta han fælles forælder myndighed hvilke han vandt efter 3 mnd fik jeg brev bar ham med underskrevet papir på jeg fik myndigheden tilbage.. og han gerne ville se mathias hver ½ år til jul og føs´dag. nu skulle han så have set ham i dec og vi hørte ikke fra ham. mødte ham så nede i byen og han sage så han ville kontate mig og nu 14 dage efter skalver jeg til ham. hvad han vil og nu overføger jeg så hvad der sker

Slet Chat Historie
Var ikke i stand til at hente chat-historik
18:32Michelle
er det dig eller din dame der er på

18:33Allan
mig hvorfor

18:34Michelle
fordi jeg ike ville skrive med din dame.. hvad skal der ske med ham mathias vil du bare vente med g se ham til han selv kan sige ja eller hvad

18:36Allan
hvad du siger til mig kan du ligeså vel sige til hende hvis det er hun får alt af vide alligevel

18:38Michelle
jamen det er ikke hendes barn så har ikke noget og snakke med hende om om hun ser med er jeg ligeglad med. men lige meget undskyld jeg forstyret

18:38Allan
jeg vil gerne se ham

18:38Michelle
okay det virker ikke sådan

18:38Allan
det er da meget muligt det ikke er hendes det påvirker altså vores liv sammen alligevel

har du hørt om det ord der hedder arbejde

18:40Michelle
ja det har jeg arbejder selv og går i skole men sjovt nok har jeg tid til mine børn alivel.. når men det her dur bare ikke vi diskotere hver gang vi snakker sammen gider det ikke

18:41Allan
det er klart du har tid til børn det skal du have efter som du selv ville have dem og du bor sjovt nok også sammen med dem vi bor på falster og det er ikke fordi det er tæt på dig

det er da ikke min skyld vi diskuterer


hvad gør jeg nu tænk at hans arbejde er vigtiger har ltst til og sige han bare skal komme igen når mathias er gammel nok til selv og vælge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arr hjælp med min søns far( lang)
Kommentér på:
arr hjælp med min søns far( lang)

Annonce