{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Skal det lyde sådan når de sover?? :0/ {{forumTopicSubject}}

Godmorgen piger..
Nu blir jeg altså nødt til at høre jer..
Min lille datter lyder virkelig som om hun er snotforkølet når hun sover.. Vi har dog lige været til lægen igår og fået lyttet på hende, og lægen siger at alt er fint, men i nat har hun virkelig lydt så forfærdeligt at jeg slet ikke har kunnet sove for hende..
man kan intet se i hendes næse, så om der mon sidder noget burde der næsten ikke kunne jo..
Lyder jeres unger oz som om de er sat fuldstændig til i næsen om natten, eller hvad gør jeg lige her??
Og hvordan kommer man lige saltvandsdråber i så lille bitte en næse, og får dem ud igen?? :0/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal det lyde sådan når de sover?? :0/
  • #1   16. dec 2009 Hvis det er fordi hun raller, så kan du hæve den del af sengen/liften hvor hun ligger med hovedet. Altså hvis hun ligger i tremmeseng, så kan du stille en telefon bog under forbenene på sengen, så den står skråt. Det har hjulpet her..
    Ellers er det normalt at små babyer lyder som nogle små grise der grynter når de sover smiley Der var en med samme spørgsmål i min mødregruppe i tirsdags, hendes datter gryntede, og sundhedsplejersken siger det er helt normalt smiley


  • #2   16. dec 2009 har i hund eller kat ??

    min datter lød også altid som om hun var forkølet uden hun var det, fik hende priktestet men lægen sagde at det kunne godt være den ikke viste noget allergi for det gør det sjællendt ved så små.

    og det viste sig at det var hundeallergi


  • #3   16. dec 2009 Min lillesøster lød også sådan indtil for et par uger siden. Det var hendes polypper der var noget med så hun var inde og få fjernet noget af dem i narkose. Hun havde ingen smerter bagefter og legede bare. Og det stoppede også bagefter.

    Et par dråber saltvandsdråber i hvert næsebor.. ellers kan du prøve med en snotsuger


Kommentér på:
Skal det lyde sådan når de sover?? :0/

Annonce