{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Er min 20 måneders dreng ekstra skarp? {{forumTopicSubject}}

Malik på 20 måneder er ret skarp.. Han kan mange ting og tale i sætninger på 3-5 ord, forstår alt hvad man siger og samarbejder rigtigt godt..
Han har et tydeligt sprog, forstår jokes ( på børneniveau ) Osv...

Vi synes selvfølgelig selv at han er en hurtig lille dreng, men det synes man som forældre altid..

Men Maliks dagplejemor er MEGET imponeret over ham og det er de andre dagplejere som vores DP'er er sammen med også - samt alle DP'ernes "områdepædagog" også..
Min DP'er fortæller tit om at de andres DP'eres børn på samme alder SLET IKKE er på samme Niveau som Malik. De har ikke et forståeligt sprog og kan ikke så mange ting som Malik osv...


Så er det jeg tænker :
Selvfølgelig er Malik skarp *G* , Men SÅ skarp at han bare giver baghjul til de andre unger ?!
Jeg tror ikke at han er geni-barn eller noget, men det lyder sgu næsten sådan når han sammenlignes med de andre på hans alder...
Men det er vel heller ikke normalt at et 20 måneders barn ikke har et forståeligt sprog og ikke rigtigt har 'situationsfornemmelse'.... Eller hvad ?

Jeg har ikke rigtigt noget at sammenligne med mht andre børn da vi ikke rigtigt kender nogen børn på den alder...

Synes da at det er dejligt at han er hurtig på toppen, men ikke noget jeg stræber som 1. mål...
Bare han er glad og velfungerende så er jeg tilfreds.. Men søger måske bare lige sammenligning eller noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min 20 måneders dreng ekstra skarp?
Kommentér på:
Er min 20 måneders dreng ekstra skarp?

Annonce