{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  graviditets symptomer
  • #2   2. nov 2009 Jeg har aldrig haft hverken det mindste kvalme eller opkast. Troede at alle fik det så var bange for at der var noget galt når jeg havde det som jeg plejede.

    Men til gengæld fik jeg ondt i maven nogen gange ligesom menstrationssmerter kan det bedst beskrives og så føltes mine bryster som dengang man var 10-12 år hvor de begyndte at vokse og var rigtig ømme. Det var sådan jeg opdagede det, selvom den var bragende negativ første gang. Det var først 14 dage senere at den var positiv selvom jeg havde symptomer før det


  • #3   3. nov 2009 Havde heller ingen... fik lidt ømme brystvorter efter nogle uger ellers intet. Derfor var jeg også overbevist om det gik galt og var til ekstra scan. i uge 10. Men der var fint levende foster så jeg måtte jo bare nyde at gå igennem en graviditet uden nogen som helst problemer eller symptomer overhovedet :o)
    I starten er man bekymret, men derefter NYDER man ikke at have kvalme mv :o)


  • #4   3. nov 2009 tak for svar smiley Hvordan er det med at få mens selvom man er gravid?

  • #5   4. nov 2009 Jeg fik ingen mens overhovedet, ikke en eneste plet blod så det gjorde mig også mistænksom

  • #6   4. nov 2009 problemet var bare at jeg overhovedet ikke anede hvornår jeg sidst havde haft mens. Om det var 2 uger siden eller 2 måneder. Jeg kunne slet ikke huske den sidste gang så vidste slet ikke om jeg var gået langt over tid eller ikke var endnu

Kommentér på:
graviditets symptomer

Annonce