{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Moster L
Moster L
Tilmeldt:
2. sep 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33

vejledning til ble helved {{forumTopicSubject}}

ja har en superknægt der sagtens kan sove igennem, fra 20 til cirka 7 tiden om morgenen. og det er jo helt fantastisk. men de bleer vi køber kan ikke følge med, så når han vågner om morgenen har han næsten altid våd tøj på. de render ud i siden på bleen, det er ikke meget, men alligevel nok til at vi skal have skiften lagen, håndklæde og tøj.

jeg har prøvet de billige bleer fra aldi, og vi har prøvet at bruge en større ble om natten. først en 5'er fra libero, og nu en 6'er, og ingen af dem holder ham tør natten igennem. jeg har undersøgt markedet lidt og kan ikke finde natbleer til sådan en lille størrelse. han er kun 5 måneder, men stadig ret stor af sin alder.
er der nogen af jer der har tips og tricks eller kender en blee der bare fungere fantastisk til dette formål?
jeg vil nemlig ikke vække ham bare for at skifte ble nu han er inde i så flot en rytme, og tisseunderlag bliver han syg af, da han ikke kan komme af med varmen, så vi bruger håndklæde i stedet.

så en natble til stortisseren, håber jeg nogen kender noget til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vejledning til ble helved
  • #1   19. okt 2009 vi bruger dem fra lidl de er gode syntes jeg

  • Moster L
    Moster L Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33
    #3   19. okt 2009 ja men bleerne fejler skam heller ikke nogt, vi har bare det problem at ingen kan holde 10-12 timer på ham, gennem natten fordi han tisser ekstremt meget om natten.

  • Moster L
    Moster L Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33
    #4   19. okt 2009 jeg kan desværre ikke skifte ham uden han vågner.

  • #5   19. okt 2009 Hej.. Vi havde samme problem og vi har prøvet rigtig meget, alt fra libero huggis og de værse øko bleer, men ingen af dem kunne holde tæt, så fik jeg et tip om at dem fra rema var rigtig gode, så dem prøvet vi og han har ikke tisset igemmen siden. han har den på fra kl 20 om aftenen til kl 8 om morgen uden at blive utæt og jeg syns faktisk heller ikke at selve bleen lugter at tis. og de er oven i købet billige, 56 for 55 kr smiley

  • #6   19. okt 2009 vil også sige rema eller faktas er også gode.... victor har aldrig ( 7 - 9 - 13) tissest igennem, indtil den anden dag hvor jeg havde købt dem i lidl (15 til 22kg mener jeg str var) og han var pjask våd om morgnen smiley

  • Moster L
    Moster L Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33
    #7   19. okt 2009 tænker bare at libero burde være ok, for de sidder godt. så jeg kan ikke forstå at de ikke kan holde en hel nat... libero kundeservice sagde så at jeg skulle stå op to gange om natten og skifte ham, øhh ja da selvfølge vække knægten to gange om natten, nej det vil jeg ikke.
    hun sagde i øvrigt at ingen bleer kunne holde 12 timer i træk


  • Moster L
    Moster L Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33
    #9   19. okt 2009 der er jo også mega forskel på hvor meget børn tisser, og victor tisser så ekstrem meget, generelt over hele døgnet

Kommentér på:
vejledning til ble helved

Annonce