{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

pakke taske (storebror) {{forumTopicSubject}}

ja dengang jeg fik victor gik det igang midt om natten og det kom bag på mig så vi kom afsted uden nul og niks, selv uden tlf smiley
nå men denne gang tænker jeg at være mere forberedt, så nu er det hele pakket. men så er det jo lige at denne gang er victor her jo også.

jeg ska have pks d. 2 november og han vil blive afleveret i dp som vanlig og så alt efter hvornår jeg kommer til er det enten mine forældre eller martin der henter. men hvis det nu går igang selv før tid (igen) og han huhej ska afleveres et eller andet sted (vi har flere plan A B C alt efter hvornår det nu sku være, men tænler det ville være rart for vedkomne der får ham at han ik er helt tomhændet.

jeg har pakket en taske til ham med ekstra tøj, vådeservietter, bleer, sut, lidt legetøj. hvis han nu blir afleveret et sted kl bæ om natten og skider er det måske meget rart for vedkomne at han har lidt proviant med!

hva har i andre gjort og hvad gav i med, eller er der noget super vigtigt jeg har glemt at pakke med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pakke taske (storebror)
  • #2   16. okt 2009 håber også min mor er hjemme hvis det er, hun arbejder nat hveranden uge, men hvis hun er hjemme, så kommer hun her og sover sammen med victor (hun bor ik så langt herfra) for jeg har det lidt dårligt med tanken om at rive en træt og forvirret lille dreng ud af sengen midt om natten og smide ham af et sted smiley

    men vi krydser for det ik blir aktuelt smiley


Kommentér på:
pakke taske (storebror)

Annonce