{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.766 visninger | Oprettet:

Hcg tal og dødt foster hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at vide om ens hcg tal stiger hvis man skulle have et dødt foster inden i sig som man ikke kan mistet.

grunden til jeg spørger er at jeg har spiral men havde ikke fået min mens efter fødslen kun det efter blødning og tog så 2 teste hvor der var skygge streg på den ene og begyndende streg på den anden tog så til lægen som tog blodprøve, den viste så jeg ikke var gravid og lægen sagde så at hans kone ikke havde haft mens siden hun fik spiral for mange år tilbage, det passede os fint da overskudet og tiden bestemt ikke var til en lille nu,

men nu problemet så jeg fik min mens men ikke som normalt for der kommer så klumper med ud og det ligner bestemt ikke blodkar som der kan komme med når man har mens de ligner "gennemsigte ting", har været inde og se den udstilling Body som var i kbh der så man også fostre og ærligt synes jeg altså det ligner den "hud" de børn havde har også set billeder på nettet fra aborter som jeg også synes ligner men kan det passe kan man indholde et dødt foster som kroppen ikke afviser før senere? jeg vil selvfølgelig tage til lægen når jeg er stoppet helt med at bløde synes bare dette er utrolig ubehageligt smiley

på forhånd tak og undskyld det mindre lækre indlæg og længden.

/Karina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hcg tal og dødt foster hjælp
Kommentér på:
Hcg tal og dødt foster hjælp

Annonce