{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.018 visninger | Oprettet:

2 årig alene i regnen i ble og t-shirt {{forumTopicSubject}}

Nej nej nej hvor var jeg lige ved at tude her til aften !!!

Var ovre og grille sammen med et par andre her på vejen. Og snakken falder på et socialt tilfælde der har en datter på 2 år - Hun bor i de samme rækkehuse som vi bor i..

I forrige uge hvor regnen VÆLTEDE ned og det blæste ad H til , havde underboen til den her kvinde på ca 26-27 år, fundet kvindens datter gående ALENE ude i regnen kun i ble og en tynd lille bluse. Hun kom gående med hunden ( En STOR 1 årig hund ) i snor...
Underboen havde spurgt hvad pigen dog lavede udenfor og pigen havde svaret at hun var ude og gå med hunden fordi at mor sov...............................................................................................................

En lille pige på 2 år ......................... Tænk det lille menneske gik der helt alene fordi at hendes fucking taberdrankermor ligger og sover rusen ud..
Naboerne fortalte så at hun også ligger og knalder med alle mulige mænd med vinduerne vidt åbne og det går ikke stille for sig. MENS den lille pige er hjemme og vågen.

Underboen havde kontaktet myndighederne, men pigen er der stadig..

Det er slet ikke til at holde ud at tænke på.. Den stakkels lille skæbne er ødelagt allerede nu...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 årig alene i regnen i ble og t-shirt
  • #1   23. jun 2009 håber godt nok at de gør noget ... desværre er det ikke abre altis nok at der kun er en der kontakter myndighedderne smiley

  • #2   23. jun 2009 det gik vist for stærkt det der smiley

  • #3   24. jun 2009 what? det bare løgn.... hvad sker der lige for det kvinde menneske stakkels lille pige... håber myndighederne kommer og hjælper det lille pus...

  • #4   24. jun 2009 husk der e r underretningspligt.... jo flere der underretter kommunen des bedre....

  • #5   24. jun 2009 HVOR BLIVER MAN ARRIG og tænker så giv mig dog den stakkels pige...!!! .......... fatter ikke sådan noget kan ske.. men de må jo havde et grundlag for ikke at fjerne hende ?

  • #6   24. jun 2009 Åhh bliver helt ked ved tanken..
    Det er skrækkeligt at tænke på at den slags sker.
    Og det er jo desværre mange tilfælde der er tale om.


  • #7   24. jun 2009 Åhhhhh gud nej... mit hjerte græder for de børn.....

  • #8   24. jun 2009 Åååååh nej dog, hvor er det forfærdeligt smiley Håber der bliver grebet ind

  • #9   24. jun 2009 man kan ikke sige andet end at det er forfærdeligt, men år man så sider her og tænker så sker det jo så mange steder, det er jo ikke kun lige der her lille barn der bliver udsat for sådane ting.
    og når man så tænker mon hun virkelig har ønsket det barn eller om det var en ups ikke at det giver ret til at man ikke skal passe barnet ordenligt men mange unge tænker sig ikke om, nu er jeg også ung så drfor mener jeg godt at jeg kan tillade mig at skrive det. vil da håbe at der sker noget men der er desværre ikke det store grundlag for det. men syntes at man måske skulle se filmen er du mor's lille dreng så kan man se hvor hurtig en skade sker med et barn som ikke får de rigtige betingelser fra starten af. og når man så har set den skal man også tænke at hldigvis er der mønstrebrydere dom vi kan være stolte af.


  • #10   24. jun 2009 Helene -
    Hun er jo ikke engang "ung mor" . Hun er jo 26-28 år så hun kan ikke undskylde sig selv med at hun er "ung og uansvarlig" .. ( ikke at unge mødre er det bare fordi at de er unge )

    Altså underboen tog pigen ind og fik ringet moren op..
    Hun burde ha' ringet til politiet og sagt at hun havde fundet et barn alene i regnen.. Så kunne det være at drankermoren havde fået sig en lille opvågner når det var Police der var kommet med pigen...


  • #11   24. jun 2009 hej stine
    ville sige at naboen skulle havde gjordt det og var ærgeligt at det ikke var det der skete men nolegange er det bare ikke sådan. det er forfærdeligt det der er sket og vil også håbe at der vil ske noget positivt i dene sag. men desværre mange gange sker der ikke noget.


  • #12   26. jun 2009 Berit : Vil gerne lige sige noget til det der med at være syg som mor, man ligger sig da ikke til at sove når man har et lille VÅGENT barn, om du så har influenza eller lungebetændelse, og hvis man føler sig så syg at man har brug for nogen timer må finder man nogen til at hjælpe sig, man låser da ikk bare døren og lader barnet lege rundt!! Tænk hvad der ikk alt kan nå og ske af ulykker mens du sover!!!!

    Og det med sex med flere mænd, det er rigtig som du siger det er moderen problem hvor mange hun vil ligge i med, men det er da bestemt ikke iorden at gøre det mens datteren er VÅGEN!!!! , helt ærlig, sådan en lille pige fatter da ikk at hun f.eks ikk må gå derind, og tror du ikk hun bliver rimelig forvirret ved at gå ind til sin mor og se en ny mand hver gang?!!
    Sex er okay, og osse med alle de mænd hun vil, men når datteren SOVER og ikk et minut før!!!!


  • #13   26. jun 2009 Jeg holder med olivers mor her... er helt enig i at uanset hvor syg jeg selv er, så er Noah ALDRIG forsømt, eller vågen alene mens jeg ligger og sover... jo, hvis hans far er her, og tager sig af ham!


  • #14   26. jun 2009 Sonne : Nej og heller IKKE selvom man husker og låse døren!! .. Det kunne jeg ALDRIG finde på hvertfald..


  • #15   26. jun 2009 Noah kravler ud til mig når jeg går på toilettet og tisser, og når jeg laver mad, så sidder han på gulvet ved siden af og leget.. Noah er aldrig alene mere end få sekunder, for så kommer han der hen hvor jeg er..
    Når han sover står døren på klem, så jeg hele tiden kan høre ham, for han skal ikke ligge og være ked af det... og sidst men ikke mindst. Noah sover i sin egen seng INDE ved os......


  • #16   26. jun 2009 Ida er tit på hendes værelse og leger, men hun er også 2 og børn på den alder kan sagtens lege selv... Ida har også sovet inde ved mig til hun var 2 år i min seng, og jeg låser altid døren når jeg er hjemme....

  • #17   26. jun 2009 Nu arbejder kvindens nabo tilfældgvis i vores boligforening og går ikke og lyver..
    Hun er vidne til MEGET som nabo til kvinden. Druk, hor og høj musik er hverdag for det lille barn. Og jo det er hvad der sker for moren åbner alle vinduer når hun fester og knalder !
    Jeg siger ikke at der er noget galt med at knalde med alle mulige forskellige men det er fandme ikke i orden når pigen er vågen..

    Og da underboen afleverede barnet var moren tydeligt fuld - Og grunden til at hende jeg snakker med fik det at vide var at underboen efterfølgende kom stortudende over til hende og sagde at "Nu kunne hun simpelthen snart ikke klare det mere, alt det den lille pige skulle stå model til" ...

    Det er fandme ikke normalt ligemeget hvordan man vender og drejer det !!!


  • #18   26. jun 2009 Louise : Ja, det er osse fint, fordi der kan du høre hende mens du er VÅGEN jo.. smiley
    Oliver kan osse sagtens kravle ind på sit værelse og sidde og pille rundt ved alle hans ting..

    - Jeg mener hvis man er syg som Berit skriver og bare ligger sig til at sove, fordi jeg må da ærlig indrømme hvis jeg er RIGTIG syg og ligger mig til at sove så hører jeg INTET!!! .. Og børn i den alder er altså kloge så selvom at man har sikret osv osv osv osv, så kan der bare så hurtigt ske noget..
    Men ja det er jo bare min mening at jeg ikke ville ligge mig til at sove mens mit barn leger rundt og har det ellers præcis ligesom sonne, men vi er nok bare for pylrede så jo!!!!!!


  • #19   26. jun 2009 NEMLIG stine...

  • #20   26. jun 2009 Ja selfølgelig er jeg vågen hehe, jeg ligger mig ikke til at sove mens Ida stadig er vågen da :D... eller så har jeg bare misforstået et indlæg hmm.. men det er ikke i orden den adfærd du beskriver hos moderen Stine , overhovedet !...

  • #21   26. jun 2009 Ej hold da op, vi ligger da og sover dagen væk, samt sover rus ud, mens vores unger leger på gulvet alene... (ironi kan forekomme i ovenstående)

    Aldrig aldrig ville jeg sove mens mit barn er vågen og alene... Jeg skal ikk ha der sker min søn et eller andet bare fordi jeg er træt... men jeg er nok også lidt af en hønemor... Jeg er altid vågen, uanset hvor træt jeg er, eller hvor syg jeg er.. hvis jeg er alene med Noah, så er jeg vågen og leger med ham...


  • #22   26. jun 2009 Louise : Ja nemlig, altså der er selvfølgelig ikk noget galt i ens barn leger på værelset osv, mens man selv er vågen jo smiley Hehe...

    Sonne : Har det på samme måde..


  • #23   26. jun 2009 Hmmm er der nogle der ikke har en god dag her ? smiley

    self kan man ikke være sikker på at ens barn vågner om morgenen før en selv, hvis min datter vågner før mig i weekender, stiger hun ud af sin junior seng og går ind og vækker mig - det gør hun ALTID med det samme smiley I hverdagene er det altid mig der er først oppe så der er intet problem..

    Det er slet ikke fedt hvis moderen muligvis har et alkohol problem, hvilket jeg ikke siger, men det kunne det da lyde som om, så har hun da brug for noget hjælp så hvis det er tilfældet.... det barn skal havde en stabil tilværelse, hun har ikke selv valgt at komme til !


  • #24   26. jun 2009 Berit - han er aldrig "alene" mens jeg sover, ja, jeg går fra et rum til et andet mens han kravler efter mig, skal jo ikk bærge ham alle vegne...
    Jeg ku ALDRIG dinde på at sove mens han var vågen.... jeg vågner så snart at han vågner... og mange gange i løbet af natten for at tjekke op på ham.... jeg lader ham aldrig alene i timer fordi jeg skal sove fordi ejg er syg eller sover en rus ud.....


  • #25   26. jun 2009 Berit : Selvom du har børnesikret hele sit hjem vil der ALTID være nogle ting osv hvor de pludselig kan komme til skade, og hvordan ville du ha det hvis du lå og sov og stod op og så så dit barn var kommet til skade?!! Jeg ville ALDRIG tilgive mig selv, og Oliver sover i tremmeseng endnu og den kan han ikke komme ud af, heldigvis, og normalt når han vågner ligger han og "snakker" så vi hører ham så han ikk sidder der længe bare og sidder...
    - Og når han en dag skal over at gave en junior seng så vil jeg da sørge for at lære ham at gøre som Louises Ida gør med at hun går ind og vækker sin mor som det første!! .. Ingen tvivl der..
    Min lillebror har en gang kommet slemt tilskade fordi mine forældre sov og deres hjem var osse babysikret, men min lillebror havde lukket døren ind til stuen og og mine forældres soveværelse lå et godt stykke fra stuen, og så den morgen går min bror op i sofaen og vælter og knalder hovedet ned i sofabordet, hvilket resulterede i hans tænder kom til skade og han flækkede læben og fik hjernerystelse.!!! .. Mine forældre hørte ham ikke græde og de stod først op ½ time senere hvor han bar sad der i sofaen og var totalt døssig og med blod OVERALT... Sådan noget skal jeg bestemt ikke riskere sker med Oliver...
    Så ja ja sig du bare det er ævl vi siger.. Men det er et spørgsmål om minutter før det går galt


  • #26   26. jun 2009 Olivers moaar - ENIG... kunne faktisk ikk ha sagt det bedre selv....

  • #27   26. jun 2009 Berit : For det første hentyder jeg IKKE til det er DIG?!! Jeg spørger hvordan DU ville ha det HVIS det var dig, læs hvad jeg skriver...
    For det andet siger jeg ikke man skal ånde sine børn i nakken, har jo sagt at jeg selvfølgelig ikk har noget imod at Oliver kravler ind på sit væresle når jeg er vågen...

    - Og forstår ikk du skal skrive *GG* til sidst, som om min/vores mening er TOTALT hen i hegnet i forhold til din!! ...

    Og sidst, er det her afsnit nok?!!


  • #28   26. jun 2009 Berit : Og hvorfor er det enlig du har så meget imod at man hentyder til at det er DIG der sover fra dine børn når du nu synes det er så iorden?!!

  • #29   26. jun 2009 Oliver's moaar - selvfølgelig er vores holdning hen i vejret.. eller noget... jeg kunne aldrig drømme om at sove mens mit barn er vågent og leger...

  • #30   26. jun 2009 Berit - Helt fint at du er opsat på at være Rasmus Modsat, gider ikke at diskutere mere.
    Vi leger bare at alt er fint og pigen har et skønt liv med en mor der er der for hende...


  • #31   26. jun 2009 Stine - hvis ikke det passer synes jeg bestemt ikk vi skal hoppe på rasmus modsat vognen..... sådan noget skal ikke glemmes smiley

  • #32   26. jun 2009 Sonne -
    Det passer desværre og det er den lille pige der taber - ligesom hendes mor før hende og også hendes mormor som også bor i området. Hun er en nedslidt alkoholiker og historien vil gentage sig...


  • #33   27. jun 2009 Stine - hvor er det sørgeligt, og ja, det er den lille pige der taber her, og det er simpelthen SÅ forfærdeligt....
    Dog har jeg en veninde hvis mor er alkoholiker, og hun er totalt modsat af sin mor... så historien kan brydes....... vå kan håbe nogen skrider ind og hjælper pigen...


  • #34   3. jul 2009 Så, nu er hunden blevet hentet af 2 politimænd og en fra dyrenes beskyttelse..
    Igår havde hunden været alene i den MEGET varme lejlighed i 2 dage og nu havde naboen ( hende jeg snakker med og som arbejder på boligforeningen ) fået nok og ringede til politiet og sagde at kom de ikke og tog sig af det så ville hun gå hen og sparke døren ind og selv tage sig af det..
    Og da politiet indså at hun rent faktisk mente det, måtte de rykke ud.
    Kvinden blev ringet op og fik at vide at kom hun ikke hjem så kom låsesmeden og regningen endte i hendes postkasse.
    10 minutter efter kom kvinden hjem og hunden blev fjernet under store protester.....

    Så mangler vi bare barnet.......


  • #35   3. jul 2009 Stine - hvor er det dejligt at høre der endeligt sker lidt...
    krydser for barnet os snart bliver fjernet så...


  • #36   3. jul 2009 Fandme fedt gjort af hende naboen, handling, det er lige det der skal til... men hvor er fornuften blevet af for den kvinde???? ja kan ikke finde ord for det.... stakkels pige...

  • #37   3. jul 2009 Ja lad os håbe at nogen af de rigtige mennesker efterhånden får øjnene op for hvad der forgår..

    Ja hun er sgu stærk naboen. En rigtig rejekælling med en stor mund smiley



  • #38   3. jul 2009 Stine - ikke altid en dårlig ting er det lige blevet bevist smiley

Kommentér på:
2 årig alene i regnen i ble og t-shirt

Annonce