{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

tania m
tania m
Tilmeldt:
23. mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ny her på galleriet, men... {{forumTopicSubject}}

Hej,
loggede lige på bilgalleriet, som kæresten og jeg er medlem af, og ser der er oprettet side for babyer, skønt,
har så lige meldt mig ind, ser spændende ud C;)..men inden jeg opretter min mindste prinsesse,( kan se grænsen max er 3 år) skal jeg lige høre, er siden for mødre i alle aldre? har oplevet at selvom man har været/stadig er ungmor for sine børn, føler man sig ikke velkommen længere..hvilket jo er ærgeligt da uanset hvor gammel man er når man får sine børn, kan man jo få brug for andre at snakke med:)
nå men lidt om mig;
jeg er en mor på 31 år, jeg har Mathias som fylder 13 år til september, og skal konfirmeres næste år, vildt!! han har en mild form for ADHD, ellers en 'normal' dreng i stor udvikling.
Emma som fylder 10 år til november, en rigtig tweengirl..
sammen med min kæreste på 27 år har vi Cecilia på 2½ år, der netop har afsluttet trodsalderen..
glæder mig til at følge jer på siden, give og modtage gode råd og skrive med andre mødre, også gerne dem der har børn over de 3 år..
vh tania


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny her på galleriet, men...
  • #1   23. mar 2008 Du må gerne oprette alle dine børn .. Deres billeder i "deres profil" skal bare være fra mellem 0 og 3 år..
    Men i fotoalbum kan du frit oprette de billeder af dem som du har lyst til smiley


  • #2   23. mar 2008 Tanja du skal være velkommen.

    Og syntes her virker som om der er plads til alle uanset alder.

    Hilsen Tanja på 30 år og mor til 3 hvor den ældste er 14 ;o)


  • #3   23. mar 2008 nu er jeg godt nok 21, ogventer den første, men synes da det er rart der er nogen herinde der er lidt ældre, og har mere end et barn, som kan dele deres erfaringer..

    så stort velkommen herfra..


  • #4   23. mar 2008 Hej Tanja
    Du er meget velkommen her, jeg er også stadig ung mor, har Zander på 9(påsøndag) der har ADHD +impulsiv og får medicin for det, så har vi Sille på 4 og lille Matias fra aug 07
    Vh Camilla


  • #5   23. mar 2008 Hej
    Jeg må da også sige at det er dejligt at her er nogen omkring min alder og nogen man kan udveksle erfaringer med..
    Jeg selv har en datter på 7 år og håber på at kæresten og jeg snart kan blive gravide..
    Så syntes da alle skal være velkommen her..


  • #6   23. mar 2008 rart med nogen der har erfaringer på begge områder.. Vi er mange der sagtens kan bruge nogen at skrive med..

  • #7   23. mar 2008 ja man kan godt nok ikke altid bruge de råd man får, vi er nød til at sortere fra i det vi kan bruge og ikke bruge..
    Jeg har også altid fulgt det som jeg mente var bedst.. Vi putter vel alle også vores børn i bad, ved behov.. Der er da dage hvor de bliver mere beskidte end andre dage.. Eller feks hvis man skal til noget, så vil vi vel alle gerne have rene og nyvaskede børn med


  • #8   23. mar 2008 sikke dog en opførelse..
    Vi har alle haft brug for opbakning ved den første fødsel og mange spørgsmål, og det er da derfor der er sundhedsplejsker.. Kan godt forstå du ikke ville finde dig i det.. det havde jeg heller ikke gjort..


  • #9   23. mar 2008 Ja der er godt nok meget stor forskel og nogen bliver man mere veninder med..
    Men det er da dejligt at hun er der til at hjælpe, for det må da også være en stor mundfuld..


  • #10   23. mar 2008 Tina heldigvis ser man ikke sådan på det som Forældre.

    Men rigtigt for os "uden for", der ser det voldsomt ud ;o)
    Men det lyder til i har det super duper ;o)


  • #11   23. mar 2008 det er der da ikke noget at sige til.. der er ikke ret mange der har så meget indefor sine egne 4 vægge.. ¨så tror ikke vi er mange der skal klage...
    Jeg er dog også heldig med at have en dejlig kæreste... Ham ville jeg godt nok ikke undvære.. Har været igennem en meget svær tid hvor jeg har gået sygmeldt med stress... Vi har haft nogle stykker i familien der pludselig er døde, nogen der har haft livstruende sygdomme osv, det blev bare for meget at skulle være den stærke... Så er det godt med en fantastisk kæreste


  • #12   23. mar 2008 det kan vel også være svært at få det hele til at hænge sammen, når man har så meget inde på livet.. Både psykisk og fysisk, men også økonomisk

  • #13   23. mar 2008 det er dejligt at hører at i har fået det hele til at hænge sammen.. Og ja det er rart med en god familie. Sådan har jeg det også med mine forældre, min datter ser ikke sin far og der har mine forældre trådt meget til, da jeg har arbejde hver 3 weekend og der er det ikke nemt at få pasning til hende

  • #14   23. mar 2008 ja det er dejligt, eller en god kæreste som jeg nu har fået

  • #15   23. mar 2008 ja, jeg kan nok være med i alle kataegorier af aldre....

    var 22 da jeg fik den første ( forholdsvis ung) hun er født meget stærkt svagtseende p.gr.a en virusinfektion jeg havde da jeg var gravid med hende - hun ser ingenting med det ene øje og ca, 10 % med det andet. Så der var jo nogle lidt specielle ting at tage stilling til for min mand og jeg.

    Ved de 2 næste var jeg hhv. 25 og 28 og nu har jeg så lige fået lillebror som 40-årig.

    jeg oplever måske nok lidt det samme som dig , bare med omvendt fortegn !!!

    men velkommen til dig , vi kan sikkert bruge hinanden til noget allesammen uanset alder....


  • tania m
    tania m Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #16   23. mar 2008 tak til jer alle..

    dejligt at høre lidt om jer andre, og erfaringer i har fået med på vejen, vi kan helt sikkert alle støtte og give råd på en eller anden måde..



Kommentér på:
Ny her på galleriet, men...

Annonce