{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.567 visninger | Oprettet:

Ideer til hvordan man kan mindske at tøj bliver væk i børnehaven {{forumTopicSubject}}

Nogen som har nogle ideer til hvordan man kan mindske at tøj forsvinder i børnehaven.
Jeg har oplevet to gange på en uge at tøj som er beskidt forsvinder i børnehaven på trods af at der er navn i.
Og senest Idag har mit barn fået en hue væk, første dag, vi har den med og der var skrevet med store bogstaver, så man ikke var i tvivl om hvem den tilhørte, den var væk.
Jeg kom med et forslag til børnehaven om vi som forældre ikke kan have nogle klisterlables med til at putte på poserne, når børnene har beskidt tøj, og det bliver smidt i en pose og bliver lagt i reolen, så der er ikke nogen som ved hvem posen tilhører, og så havner den i det forkerte hjem. Men så fik jeg det svar at hvis børnene finder de klistermærker så tager de dem og klister dem rundt omkring i børnehaven. Men jeg sagde igen at de kunne ligge i deres tasker eller nederst i deres skab, så børnene ikke kan se den, men de var ligesom ikke ret så vilde med mit forslag, hvad skal man så gøre, for det er træls hver gang at skulle bruge halve og hele timer på at lede efter ens barns tøj osv.
Kunne være fedt med en rigtig god ide man kunne gå videre med til børnehaven, som de kan bruge.
PS. Ved godt de har virkelig mange børn og tøj at holde styr på, men jeg tænker hvis man koncentrerer sig om et barn af gangen så kan det da ikke gå galt.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ideer til hvordan man kan mindske at tøj bliver væk i børnehaven

Annonce