{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Har modtaget denne mail. LÆS {{forumTopicSubject}}

Har lige modtaget denne mail og vil dele den med jer.

Kære gravide forældre,

Ifølge Radioavisen den 17. marts 2008 er to børn nu succesfuldt behandlet for hhv. spastisk lammelse og en særlig kræftform med egne navlestrengsstamceller.

Dermed kan endnu 2 sygdomme føjes til listen på over 100 sygdomme, der i dag kan stamcellebehandles.

Radioavisen fortæller, at det har vakt stor opsigt, at den to-årige Dallas Hextell, med den ellers uhelbredelige sygdom spastisk lammelse, fik det markant bedre få dage efter, at han blev stamcellebehandlet på det anerkendte Duke University School of Medicine i North Carolina.

I et andet tilfælde har den to-årige dreng Caden Ledbetter fået transplanteret sine egne navlestrengsstamceller ved Medical City Dallas Hospital, som led i behandlingen af den sjældne kræftform Neuroblastom. I dag, tre måneder efter behandlingen, er Caden symptomfri og hjemme hos sine forældre igen.

Ifølge Radioavisen kan de positive historier fra USA også vise sig, at være godt nyt for danske forældre.

Har I taget stilling til jeres barns stamceller?

Hvis I vil vide mere om mulighederne for behandling med navlestrengsstamceller, kan I uforpligtende bestille vores gratis informationspakke her

I er også meget velkomne til at ringe direkte til mig på 70 42 40 38 for en personlig snak.

Fortsat held og lykke med graviditeten.

Med venlig hilsen

Per Mønsted, e-mba Direktør for StemCare a/s Danmarks Private Stamcellebank


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har modtaget denne mail. LÆS
  • #1   5. maj 2008 jeg havde faktisk besildt stamcelle kittet. og fik det også hjem og det hele.. men så kom den rigtige pris lige pludselig..
    gal jeg er ikke milionær..
    det er kun for forældre der har en rigtigt god økonomi...
    det havde jeg desværrre ikke. så hvis man har mange penge kan man være så heldig at man kan redde sine børn fra diverce sygdomme. hvis man som mig ikke har så mange. må man se sine børn være syge..
    hvor fedt er det at vi i danmark hvor vi betaler den skat vi gør ikke kan få chancen..


  • #2   5. maj 2008 Hippen.. hvad koster det? vi har kittet men kan ike finde prisen..

  • #3   5. maj 2008 Der står priser inde på deres hjemmeside. Det er da mange penge ja, men synes ikke det er en bondegård.

    Når du siger den rigtige pris, hvad pris snakker vi så?

    Det er tåbeligt at det ikke er et tilbud man får på lige fod med nakkefold scanningen eller sådan noget. Ja lige præcis fordi vi betaler så meget i skat. Men sådan bliver det sikkert også engang når vi er oldeforældre ;o)


  • #4   5. maj 2008 (link fjernet)

  • #5   5. maj 2008 Synes da ikke at 18900kr for nedfrysning og 18års opbevaring er dyrt.

  • #6   5. maj 2008 karina... jeg er enig, hvad er knapt 19000, når det er ens børn.... det koster er rejse syd på da næsten også for 4 pers..... da min mand og jeg var igennem behandling mod barnløshed, modtog jeg et tilbud om privat behandling og ville få 6 forsøg for 120000 og der er jo ingen garenti... men heldigvis fandt vi andre veje..... men tænk jer om..... smiley

  • #7   5. maj 2008 ja ikke i længden men hvor mange ligger inde med 20000. bestemt ikke mig.. er enlig mor til 2 børn.. så det er ski svært at finde så mange penge..

    jeg har så heller ikke råd til at tage på ferie til udlandet. det er ferie her i gode gamle dk..


  • #8   5. maj 2008 Jeg synes ikke det er mange penge over 18 år. Men at jeg ikke har pengene er en anden sag ;o)

    Ja der findes sikkert andre udbydere til andre priser og selvfølgelig skal man se sig for. Det er så nemt at blive snydt, hvis man ikke tænker sig bare lidt om.


    Er der nogen herinde der har brugt det eller overvejer det?


  • #9   5. maj 2008 Jeg syntes også det er dyrt.. Men hvis vi havde pengene ville vi da helt klart gøre det.. Men syntes det skulle være et gratis tilbud til alle, det kan jo faktisk rede liv og kurere mange sygedomme.. Ville ønske vi havde råd, for vil da helt klart det bedste for vores kommende barn..

  • #10   6. maj 2008 Jeg synes nu det er en ordentlig mundfuld at skulle hoste op med.

  • #11   7. maj 2008 Ja det er imponerende hvad man kan med stamceller. Det er en helt ny verden der åbner sig med den viden og muligheder man har med noget så naturligt som navlestrengen. Og egentlig utroligt at man ikke har gjort mere i det og noget før.

  • #12   7. maj 2008 Husk at langt det meste omkring stamceller er rent spekulation. Helt klart havde jeg også taget lån for at kunne gøre det hvis jeg havde haft muligheden, men nu er det jo ikke alle der kan blive godkendt til et lån eller har råd til det. Synes det er noget som vi i et så rigt land som Danmark burde få tilbudt som en del af fødselspakken.

Kommentér på:
Har modtaget denne mail. LÆS

Annonce