{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.174 visninger | Oprettet:

Jeres bedste sovetricks? {{forumTopicSubject}}

Vi har en datter på 1,5 år som sover fantastisk i hendes barnevogn til middagsluren og hun sover 12 timer om natten og vi høre aldrig en lyd fra hende om natten med mindre hun drømmer og er ked af det. Det sker måske 1-2 gange om måneden.
Vores problem er dog bare (og har været det længe nu) at hun ikke vil overgive sig når vi putter hende. Hun græder lige så snart vi forlader rummet og det kan tage op til 3 kvarter, at få hende til at falde til ro. Vi har prøvet alt!
Vi læser godnathistorie, synger for hende, nusser hende, prøver at få hende så langt ned i gear som muligt inden hun skal sove, faste putteretualer, "godnat og sov godt" metoden, som der er delte meninger om og meget andet. Syntes godt nok det er svært efterhånden.
Kan forstå, at det er en face hun er i lige nu, meeeen vil da gerne have en masse gode råd fra folk der har været samme sted som os og som måske lige har nøglen smiley

Hvordan putter I og hvad virker for jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres bedste sovetricks?
  • #1   28. dec 2015 Hun er lille og tydeligvis utryg. Bliv hos hende til hun sover, og med tiden kan I så langsomt gå tidligere og tidligere.

  • Jacob R
    Jacob R Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #3   28. dec 2015 Begge vores har været der, og jeg var begge gange den eneste som kunne putte.
    Det jeg gjorde var, at hvis de ikke ville ligge sig de første 2 forsøg, tog jeg dem op og holdt dem tæt mens jeg vuggede dem lidt i et minuts tid, og puttede dem så igen, uden at sige noget. Når først der er sagt godnat, så er der først respons næste morgen. Det tog dem begge ca 1 uge - 1,5 uge at få dem tilbage i deres gode rytme. Jeg tror det handler om at de tester os af, for at se om de kan manipulere os lidt. Ingen af vores har haft behov for at vi sad ved deres seng til de faldt i søvn.


  • #4   28. dec 2015 Tusind tak alle sammen. Pt som vi gør det nu, så starter jeg med at putte hende i nattøj og børste hendes tænder. Derefter går vi ned på værelset og læser en bog og synger en sang og så kysser jeg hende og ligger hende i sengen og siger godnat skat, mor og far elsker dig. Og så nusser jeg hende på hovedet, men straks vender hun sig om på maven og flyver op i sengen og hopper rundt som var det morgen og hun lige var vågnet. Det har stået på i 1-2 måneder nu hvis ikke mere. Hvis jeg går skriger hun og hvis jeg kommer ind så leger hun videre men er stille.

    Hvis min mand efter jeg har prøvet i 30-40 minutter, så går der ikke mere end 5 minutter så sover hun. Det er så irriterende at det kun er ham der kan det. For i øjeblikket er han hjemme på juleferie og ellers er han kun hjemme i weekenderne, da han arbejder som montør (og har altid gjort det)

    Imorgen prøvet vi det omvendt at det er ham der starter med at putte, måske virker det bedre. Men håber at det går over inden 4 januar når han starter igen smiley


Kommentér på:
Jeres bedste sovetricks?

Annonce