{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Vil ikke sove alene {{forumTopicSubject}}

For et stykke tid siden ville Simon ikke sove i sin egen seng. Der gik 2 timer hver aften hvor han skreg/græd. vi blev ved med at lægge ham i hans egen seng, selvom det tog så lang tid, for ham at falde i søvn iogså selvom vi var inde ved ham. Efter ca. 1 måned opgav jeg lidt og lagde ham over i min seng og lagde mig ved siden af ham til han faldt i søvn. Nu har jeg så i 2 dage lagt ham i hans egen seng, da jeg ikke længere synes at han skal sove i min når han er begyndt at kralve da jeg er bange for at han skulle falde ud over. Men han vil stadig ikke rigtig sove. Han græder dog ikke så meget men stiller sig oppe i seng seng og vil ikke sove. Nogle gange virker det lidt som om at han ikke er træt. Normalt står han op 7 eller 8, bliver så lagt ud kl 11 og vånger omkring kl 12 bliver så lagt ud igen kl 3 eller 4 og sover til kl 5 ca. og kommer så i seng kl 8. burde vi have nogle andre rutiner?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke sove alene
  • #1   31. jan 2009 hm.. det er sådan lidt svært at komme med gode råd. Men vl da gerne prøve at hjælpe.
    Vi har aldrig rigtig haft problemer med at putte vores efter han kom ind på hans eget værelse, men han havde en overgang hvor han var længe om at falde i søvn, han moslede bare rundt i sengen og satte sig op hele tiden..
    Så prøvede jeg at ligge nogle bamser ned til ham i hovedenden, som en slags trykhed og det virkede. lige nu har han faktisk en hel del bamser i sin seng, jeg tror han ligger med 6 stykker eller sådan noget, det giver ham ro.

    Nu ved jeg ikke helt præcis hvor gammel din søn er?

    Min er lige blevet 1 år her den 20 Januar og han rytme er : han står op et sted mellem 6 og 7, kommer ud og sove mellem 12 og 12.30 sover ca. 2 timer, sover så for det meste fra 17 til 18 og kommer i seng kl. 20.


  • #2   31. jan 2009 vil gerne lige vide hvor gammel han er inden jeg begyder at råde ang. middagslure osv.
    men bortset f ra det ser jeg intet galt i at han sover hos jer, hvis I selv kan holde det ud, vores har sovet i vores seng LÆNGE den mindste på 2½ sover der stadig og de to store sover de fleste aftener også på vores værelse, fordi det er suerp hyggeligt at sove sammen


  • #3   31. jan 2009 Simon er 10 måneder. Hmm jae altså godt nok har vi en dobbel seng men når Simon ligger i sengen kan min kæreste ikke også ligge der bla. fordi at jeg føler der ikke er plads nok da Simon ligger sig helt ind til mig og min kæreste ender altid med at fylde det hele. Så min kæreste han sover på sofaen hver nat. Og synes bare det er mere rart at han ligger i sin seng, så skal jeg ikke være så bekymret for at han falder ud af sengen og slår sig.

  • #4   31. jan 2009 jeg kan ikke se det forkerte i at lade baby sove i sengen især for dem under et år de har brug for utrolig meget tryghed nogen mere end andre min han er også 10 mdr og der er perioder hvor han har mere brug for tryghed og så ligger han hos mig de dage og de dage han kan sove i egen seng gør han det

    giv ham den tryghed han har behov for det skaber også tillid at han ved vi som forældre er der for ham lad ham endelig ikke bare græde sig i søvn det er ondt og giver ingen mening for sådan en lille baby


  • #5   31. jan 2009 Marlene M
    jeg tror ikke det er fordi at rutinerne er forkerte i løbet af dagen. nogle børn har brug for mere søvn end andre om dagen, så der kan man ikke rigtig samligne med andre (syntes jeg ikke). jeg har de samme problemer med min datter på 1 1/2, hun vil godt falde i søvn i sin egne seng, men om natten vågner hun og så vil hun ikke falde i søvn igen. så jeg kan desværre ikke hjælpe dig på det punkt.
    ligger din kæreste ikke mere stille om aftenen når jeres søn sover hos jer? for jeg har også en kæreste som velter rundt i sengen, plus jeg selv gør det, men når Isabella ligger hos os, så ligger vi begge mere stille.


Kommentér på:
Vil ikke sove alene

Annonce