{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.964 visninger | Oprettet:

Holde 2 årig i ro {{forumTopicSubject}}

Hvordan gør man det bedst??

I onsdags ringede de fra vuggestuen, for at fortælle at Victoria var væltet ned fra ribberne i puderummet. Og hun var meget ulykkelig. Hun ville hverken have sin sut eller mad. Så de synes jeg skulle komme og hente hende. (var i skole og havde forberedelse til samfundsfag eksamen)

Da jeg kom der op, var hun møg ulykkelig endnu og ville ikke støtte på benet.
Jeg ringede til skadestuen og fik en tid 9.40
Først to timer efter den tid vi fik, kom vi ind.
Der gik så en del tid i det lokale hvor de undersøger. Så kom der efter lang tid en læge, som vurderede at låret skulle røngten fotograferes. Men det viste ingenting. Vi blev sendt hjem igen med en besked om at hvis det ikke var blevet bedre inden/i løbet af weekenden skulle vi kontakte egen læge.
Fredag morgen prøvede jeg at ringe til egen læge, da det ikke blev bedre. Efter 50+ forsøg, opgav jeg. Jeg ringede så til vagtlægen ved 15 tiden. Fik en henvisning til skadestuen igen og fik en tid omkring 17.20 så vi måtte derop igen hvor vi sad over en time før vi kom ind.
Vi skulle atter i røngten og ha tjekket fod og skinnebenet.
Det viste sig så at der var en bule på knoglen (skinnebenet) Hun fik så en støttestrømpe på, og vi blev sendt hjem igen. Lørdag morgen kl 8.55 rInger lægen fra skadestuen så, og fortæller at de havde kigget grundigt på billederne, og vurderet at der skulle gips på benet da der var et lille brud.
Så lidt i ti var vi på skadestuen igen igen, og efter blot 10min i venteværelset bliver vi kaldt ind og får lagt den gips.
Vi fik besked om at holde hende i ro i tre uger. Dvs at hun ikke må gå på gipsen. (det er den der gips der er åbent foran)

Men hvordan holder jeg hende i Ro? Hun har altid været meget aktiv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holde 2 årig i ro
Kommentér på:
Holde 2 årig i ro

Annonce