{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Er der nogle dr har født på svendborg? {{forumTopicSubject}}

Hej .. Jeg har valgt at føde på svendborg da det ligger tættest på os .. men jeg står og aner ikke noget om sygehuset... (jeg er jo tilflytter )
så er der nogle der har født der =? hvordan oplevede i personalet? hvordan var støtten? fødte du i enerum? hvad blev du tilbudt ? ja sådan nogle ting...
jeg har været indlagt der en gang, da jeg var 21+3 , og der var jeg meget utilfreds.. de sendte mig hjem uden at undersøge om jeg stadig var lidt åben og med forkortet livmoderhals, !!! det eneste de vidste var at jeg var holdt op med at bløde,,, det er dårlig service, ikke nok med det gav de mig en forkert kur mod blærebetændelse, selvom d ikke vidste om det var det ! først da jeg kom hjem og ringede til min læge kunne hun se de havde skrevet til hende at de havde givet mig en forkert kur ,... jeg skulle have en anden..

nu blev det langt :S undskyld :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der nogle dr har født på svendborg?
  • #1   18. dec 2008 jeg fødte der i april..
    jeg var den eneste der fødte den dag så jeg havde alt for mig selv.. Personalet er rigtig flinke og hjælpsomme, og jeg følte virkelig at jeg var en dronning.. Men jeg synes det var rigtig fedt at føde på svendborg.

    jeg blev sendt hjem mange gange pga veer inden, men da jeg endelig kom hvor det godt smiley

    jeg blev tilbudt alt fra mad til bedøvelse.. fik en rygmarvs, uden plagen og brok. De har også køleskab for mødre efter fødsel på barselsgangen fordi de ved man ikke kan overholde tiderne med den lille ny..


  • #2   18. dec 2008 Jeg fødte også på svendborg.. der er nogle af dem jeg ikke kan lide.. men ellers var de rigtige dygtige.. Jeg følte mig også som en dronning(når ikke de gamle dumme var der) jeg fik hvad jeg ville have, og det også hurtigt fra jeg bad om det til jeg fik det.. HVis du vil i badekar kommer du det, hvis du vil have lattergas får du det. og hvis du vil have epydoralen(Rygmags bedøvelse) får du det... med mindre du føder og åbner dig meget hurtigt så der ikke er tid til det..

    Hvor bor du henne ?


  • #3   18. dec 2008 jeg har født der 4 gange, har aldrig skiftet jordmoder under fødslen og har i det hele taget været ovenud tilfreds med fødslen. Jeg har dog født ambulant de 3 gange så barselsgangen kan jeg ikke udtale mig om.

    jeg har fornemmet ro og overskud hos personalet ved alle mine fødsler.

    sidste gang havde jeg, udover min mand, også mine to store piger på 13 og 16 år med, og de fik skam både mad og opmærksomhed.....

    jeg har faktisk haft mulighed for at føde i odense de sidste gange på grud af særlige omstændigheder men har fravalgt det netop for at blive på det lille sygehus med hvad det indebærer af fordele og ulemper.


  • #4   18. dec 2008 hov glemte lige

    jeg har fået lattergas de tre første gange men ingenting her sidste gang, ellers ingen bedøvelse eller tilbud om det ( men det var så heller ikke nødvendigt eller et ønske fra min side)

    jeg er ikke blevet syet, så det kan jeg heller ikke udtale mig om....

    men de havde god tid til at være om mig og til ind i mellem at støtte min vejrtrækning, jeg havde nemlig knap 2 timer med presseveer hvor jeg ikke måtte presse fordi Anton stod skævt/ halvvejs stjernekigger og da havde jeg ind i mellem brug for at de fik mig på ret kurs igen med verjtrækningen.


  • #5   18. dec 2008 Jeg har lige født i svendborg her de 20 nov. Og jeg havde en super fødsel, personalet var flinke, fik det som jeg ville have det. Blev syet en lille smule og det klaret de fint. Fik endda lov til både at få faren og den nye kæreste med ned på barsel gangen midt om natten. Hvor det så kun var faren der overnattet. Hvor vi havde ene stue de dage vi lå der. Og vi have gæster hele dågnet uden problemer.

  • #6   19. dec 2008 ej det var nogle solskinds fortællinger i kunne komme med smiley hvor dejligt.. jeg læste igår at der var 4 fødestuer og 3 af dem med kar ... så jeg var helt bange for at skulle ligge på stribe med andre fødende ,, så tror jeg godt jeg kan vente :o) ej men det er lige det billede man får ... men dejligt med alle de gode fødsler, jeg håber de er lige så flinke ved mig , når den tid kommer (10. marts)

    Jeg bor i Høje, som hører under 5771 stenstrup


Kommentér på:
Er der nogle dr har født på svendborg?

Annonce