{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.238 visninger | Oprettet:

Sara N
Sara N
Tilmeldt:
5. jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240

Så blev det min tur! {{forumTopicSubject}}

Ja som titlen nok fortæller, så fik jeg en smuk lille prins lørdag D. 6/09.

Som førstegangsfødende fik jeg rent faktisk en ikke så slem fødsel som jeg havde regnet med, samt at det var en lynfødsel.
Fødte 38+3 en sund og rask lille prins på 3150 gram og 51 cm. Kl 09 am lørdag stod jeg op med veer, jeg tog ud på toilettet hvor pludselig gik noget af fostervandet, men jeg var stadigvæk i tvivl om det var fostervand og veer da jeg næsten slet ikke havde pauser imellem mine veer, ikke engang 2-3 minutters mellemrum, og de startede så pludseligt uden nogen form for varsel, så jeg tog mig et varmt bad for at se om smerterne måske endte med at gå væk hvis jeg nu havde fået luft i maven. Men de tog til i styrke. Jeg kom ud fra badet hvor jeg så fik tegnblødning, jeg fik talt med fødegangen og de bad mig om at komme derind 11:30 am. 11:20 var jeg derinde og blev undersøgt, et chok nok fra kl 9 til 11:30 fra jeg åbnet mig 6 cm og resten af fostervandet gik 12:45 var jeg åbnet mig 8 cm og blev sat i badekaret fordi veerne tog i styrke da jeg ikke ku nå at få noget smertestillende, der blev jeg i 45 min og så var jeg åbnet mig 10 cm og blev flyttet til stuen igen da jeg ikke måtte føde i et normalt badekar fordi føde badekaret vil tag 45 min at blive fyldt op, 13:30 fik jeg presse veer og 14:06 var den lille prins kommet til verden, så en fødsel på 5 timer og 6 min fra mine første veer til han var ude.

Vi begge to har det dejligt fint og amningen går helt perfekt. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det min tur!
Kommentér på:
Så blev det min tur!

Annonce