{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.978 visninger | Oprettet:

de2piger .
de2piger .
Tilmeldt:
26. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kan i regne den her ud? træk i børneydelse via skat. {{forumTopicSubject}}

Hej de damer.

Det er jo sådan at når man ikke betaler for sin institutionsplads bliver det trukket fra dine børnepenge tjeck.

Hvornår gør de det?

Eksempel: maj måned i år bliver barnets plads ikke betalt bliver den så trukket allerede ved næste udbetaling af børnepengene? altså i juli?

Jeg har lidt svært ved at finde hoved og hale i dise regler, for jeg finder det svært at få og finde noget konkret svar.

Jeg stod nemlig for en del år tilbage med nogle ubetalte regninger for en DP plads, disse blev kørt over som restskat til betaling året efter, altså jeg betalte ikke i 2012 og det blev trukket i 2013 ( eksempel, det ligger længere tilbage).

Er der nogen herinde der ved om det stadig forholder sig sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan i regne den her ud? træk i børneydelse via skat.
  • de2piger .
    de2piger . Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   25. aug 2014 ehhm er ret sikker på at jeg oprettede den i off topic...



  • #2   25. aug 2014 Det kommer an p hvor hurtigt de sender den videre til skat til trækning. Det kommer jo an på om du reagere på deres rykkere(Fra kommunen) eller om du bare lader stå til. Hvis du nu ringer ind og får lavet en plan for hvor meget du kan betale af den regning pr. måned så slipper du for at få trukket i børneydelsen

  • MortilM
    MortilM Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 35
    #3   25. aug 2014 Min kusine har ikke betalt her i august.. Hun snakkede med kommunen i dag, som sagde at det nok ville blive trukket fra børneydelsen D. 20-10-14 smiley

  • de2piger .
    de2piger . Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   25. aug 2014 okay, så det er fra gang til gang eller hvad man kan sige?

  • MortilM
    MortilM Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 35
    #5   25. aug 2014 Jeg kender slet ikke reglerne. Men det var hvad hun fik at vide i dag.

  • #6   26. aug 2014 Det er meget individuelt fra kommune til kommune.
    Er sagen sendt til skat trækker de med ved næste udbetaling
    Er den stadig ved kommunen kan de også trække ved næste udbetaling. Men det er ikke en garanti den Gør det.
    Det er meget individuelt.

    Men igen lad dem træk så hurtigt som.muligt og få det ud af verden.

    Er man enlig trækker de ikke i det forhøjet tilskud du får smiley


  • #7   26. aug 2014 Måske du skulle prøve at ringe og høre kommunen af? De må være dem som kan give dig det bedste svar. .

Kommentér på:
Kan i regne den her ud? træk i børneydelse via skat.

Annonce