{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.919 visninger | Oprettet:

Har født - august pige {{forumTopicSubject}}


Hej Bg.
En lille opdatering herfra:
Fredag D. 22/8 kom vores lille baby pige til verden i ekspress fart på Herning fødeafdeling, kl 14.14. 3570 gram og 52 cm lang...

Fb: Kort fortalt gik mit vand kl 2 om natten, vi var hjemme det meste af tiden, inde til chek kl 5..
4 timer før fødslen tog vi på sygehuset igen, og jeg blev sluttet til vedrop. Omkring kl 13-13.30 chekker jordemor mig, siger det går rigtig godt og jeg er 6 cm åben allerede. Jeg synes pludselig veerne bider rigtig meget, og jeg har svært ved at samle mig om vejrtrækningen da veerne kommer rullende lige efter hinanden..! Vestorm - Here I Come.! smiley
Tilsidst tigger jeg nærmest Jdm om smertelindring - brusebad, epi, What ever, jeg fik bare pludselig ekstremt ondt. Samtidig havde jeg det som om jeg skulle på toilet.
Imens det hele går så stærkt har Jdm travlt med at finde hjertelyd, da den er helt væk. (Det var jo så fordi babypigen pludselig var klar til fødsel og helt nede i bækkenet.)
Så jdm roder lidt rundt, og prøver at flytte rundt med mig i sengen for at finde hjertelyd, trods protester fra mig, haha.. Jeg beder igen intrængende om noget smertelindring, og får samtidig pressetrang ud af det blå. Så får da også lige skreget "at nu presser jeg altså.!" XD stakkels Jdm. Tror hun i sidste ende var lige så rundforvirret som mig. Intet var stillet klar til fødsel.
Hun stod med ledninger og målere i hænderne, siger så at jeg ikke når noget smertelindring for jeg er helt åben og skal bare presse med nu. Bum så var Celeste født.
Både min mand, jeg selv og jordemoren var ikke helt klar på at hun skulle fødes så hurtigt. Men det blev hun altså..

Resultat: En helt vild oplevelse, super sød jordemor, dejlig støttende mand og selvfølgelig en dejlig lille babypige. smiley

Og lige et billede af Celeste smiley


Kommentarer på:  Har født - august pige
Kommentér på:
Har født - august pige

Annonce