{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Noah er født (langt indlæg) {{forumTopicSubject}}

Så fødte jeg endelig den 2 december...

Kl 7 ca. begyndte jeg at få lidt ondt, men troede bare at det vil "pjat" igen, så lagde mig til at sove igen..

Kl 9.00 stod jeg op men mange smerter i underlivet, så gik i bad og ventet på at det ville gå væk

Kl 11,00 ringer jeg til min mor, stor tudende da jeg bare har rigtig ondt, hun kommer ud for at hente mig, da jeg skal til JM kl 12... men da hun kommer siger hun "Nette du har jo veer og er i fødsel" jeg siger at det kan ikke passe, for skal jo først sættes i gang om torsdagen, men hun ringer til min Jm og siger at vi altså komme nu, for jeg har det ikke så godt... da jeg så kommer ind til JM mærker hun på mig og da er jeg 4 cm åben, vi kører afsted på sygehuset.

kl 12.20 ankommer vi på sygehuset og hun mærker igen på mig og er så 5 cm åben... har rigtig mange veer...

kl 13.30 går jeg en tur, da det er som om at det hele er ved at gå i sig selv igen...

Kl 14.45 mærker hun igen og er så åben 9 cm

Kl 14.50 kommer jeg i vand, da mjn JM mener at det vil hjælpe lidt på mine smerter... Det hjælper lidt... er der i ca 20 min...

Kl 15.10 mærker jeg den første presse ve og kommer over i sengen igen og skal være på siden...

Kl 16.00 har jeg rigtig stor pressetrang

Kl 16.53 er min søn født...

Kl 17.05 kommer resten ud...


Vanden gik ikke selv, så hun tog det... Kan ikke lige huske hvornår det var...


Men nu har i hørt lidt om hvordan Noah kom til verden...

Jeg fik ingen smertestillende og sprækket ikke... Blev heller ikke klippet, så det var bare den "perfekte" fødsel...


UNDSKYLD det blev så langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noah er født (langt indlæg)
Kommentér på:
Noah er født (langt indlæg)

Annonce