{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.224 visninger | Oprettet:

Så kom lillesøster :) {{forumTopicSubject}}

Havde termin i fredags og var til endnu en scanning pga for meget fostervand. Havde samme mængde fostervand men efter at have målt baby til at veje 4350 g mod 3250 for 14 dage siden besluttede de at give mig en hindeløsning og hvis det ikke startede fødslen, at sætte mig igang lørdag morgen.

Jeg fik en del plukveer af hindeløsningen men de blev ikke til mere. Vi mødte ind kl 9.00 i Herning. Fik kørt en kurve og efter en lille time fik jeg 2 piller.

Vi tog en kort tur ud i centret og var på fg igen omkring kl 13.. Fik et lille hvil og så begyndte veerne lige så stille.

Omkring kl 19 tog de vandet. Veerne blev stærkere og jeg kom i vand. Det hjalp lidt men efter noget tid bad jeg om en epi. Jeg var træt, natten til lørdag havde Elias været syg og kastet op flere gange så havde ikke sovet optimalt.

Narkose lægen kom omkring kl 22:30 og han gik igang. Kæresten var lige ved at besvime så det blev lidt hektisk på stuen.

Nå men epien hjalp hurtigt og jeg fik hvilet og nærmest sov mellem veerne. Jeg havde slet ikke observeret kæresten var gået ud og ryge. Men bang så vågnede jeg og ku mærke at nu var der presseveer!

Vi fik ringet efter kæresten og han kom hurtigt ind. Kl var her 23:35. Lille Emma Solveig blev født lørdag d. 26/10-13 kl 23:59

Hun vejede dog "kun" 4070 g og var 55 cm lang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom lillesøster :)
Kommentér på:
Så kom lillesøster :)

Annonce